Kezdőoldal » Tudományok » Alkalmazott tudományok » Van itt gépészmérnök? Hogyan...

Van itt gépészmérnök? Hogyan zajlik egy átlagos napja?

Figyelt kérdés
2012. jan. 21. 21:14
 1/6 fúróferkó ***** válasza:

Az attól függ mi a munkája.Tervezés,szerkesztés,szerviz,karbantartás.

Nagy cégnél van, ott mi a dolga.Kis cégnél van ,mi a feladata.Most kell választanod ,mit kéne tanulni?

2012. jan. 21. 21:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
Tanuló vagy már végzett?
2012. jan. 21. 22:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 fúróferkó ***** válasza:
Már nem vagyok tanuló,mégcsak nem is gépész ,hanem villanyász vagyok.De a munkám együtt zajlott a gépészekkel,néha át is kellett nyúlnom a gépész ismeretekhez, jól megismertem a gépészmérnökök dolgait,lehetőségeit.
2012. jan. 22. 09:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:

Végzett gépészmérnök vagyok.


3,5 évig egy multinál dolgoztam, mint gyártóeszköz fejlesztő mérnök, majd az ottani kapcsolataimat felhasználva saját céget alapítottam, ezt beindítani különösen napjainkba elég nagy szívás, így alkalmazott ként is dolgozom.


Napjaim: Kötetlen munkaidő a munkahelyemen, és persze a saját cégemnél is, elvégre magam ura vagyok. Amikor csak tudok, itthon vagyok a családommal, de cserébe hétvégeken is piszmogok a munkával. Határidőt kell betartani, a többi a megrendelőt nem érdekli.

2012. jan. 22. 10:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat!

Természetesen érkezhetnek még hozzászólások.

2012. jan. 22. 21:09
 6/6 anonim ***** válasza:
Igazából mit szeretnél megtudni?
2012. jan. 25. 11:27
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu