Kezdőoldal » Utazás » Egyéb kérdések » 1 hónapja online vásároltam...

1 hónapja online vásároltam meg a ryanairtől a retúr jegyemet, de semmi vissza igazolást sem kaptam róla. Igaz a foglalási számot azt rögtön leírtam, de az emailomra nem érkezett semmi, pedig helyesen írtam be. Ilyenkor hova forduljak?

Figyelt kérdés
2010. febr. 23. 00:00
 1/8 anonim válasza:
46%
Kellett volna kapnod visszaigazoló e-mailt max. a második napon, ahogy foglaltál. De miért most, egy hónap múlva kezdesz nyomozni? Lehet, hogy nem volt sikeres a foglalás, és nincs is jegyed. Van ott valahol az oldalukon amúgy egy telefonszám (igaz, csak angolul beszélnek), de ott rá tudsz kérdezni a foglalási szám alapján. (lehet, hogy csak az e-mail technika ördöge szórakozik veled).
2010. febr. 23. 00:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
46%
Hívd fel a raynair-t,és tőlük megtudod a választ...
2010. febr. 23. 00:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
Ha kaptál foglalási számot, akkor megvan a helyed a gépen. Csak azt kell megmutatnod a csekkoláshoz, semmi más. Legtöbbször még azt sem kérik, csak az útleveledet.
2010. febr. 23. 00:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:

A foglalasi szam a lenyeg! Ha az meg van, akkor minden ok, rendben van. Indulas elott kb. 2 nappal szoktak kuldeni egy emlekezteto e-mailt, hogy nehogy elfelejts repulni!

Ha a penzedet is levettek a kartyadrol, es meg van a foglalasi szam, akkor ne aggodjal!

2010. febr. 23. 01:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen mindenkinek a választ. Igen, a foglalási számom megvan, csak attól félek a véletlenül törlik a járatot vagy az időpontot változtatják meg akkor arról sem kapok értesítést. De megkeresem a telefon számot és felhívom őket.
2010. febr. 23. 10:30
 6/8 anonim ***** válasza:
Honnan-hova repülsz egyébként??Mert pl. a Ryanair-nél van lehetőség web check-in-re,kb.már 14 nappal a repülés előtt be tudsz jelentkezni,és ki tudod nyomtatni a jegyedet..ha,ez sikerül,akkor tutira repülsz!Egyébként a foglalási szám megléte még önmagában nem elég...mi jártunk úgy,hogy elküldte a mailt,hogy ok,confirmation number..,akkor még nem volt web check-in..mentünk a bejelentkezésre,erre mondták,hogy nincs jegyünk..valami miatt nem sikerült a jegy beterhelése,a levonás nem történt meg,így törölték a helyfoglalást!A Ryanair-nél vannak ilyen mókák sajna..tapasztalat..a párom már két éve náluk dolgozik!
2010. febr. 23. 12:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 A kérdező kommentje:
10:12-es! Köszönöm a segítséget. Esetleg ha egy email címet ha tudnál nekem adni "ryanair" ahová lehetne írni, hogy ilyenkor mi a teendő, mert én hiába nézem az oldalukat nem találom. Előre is köszönöm!
2010. febr. 24. 08:17
 8/8 A kérdező kommentje:
Elnézést helyesbítek 10:07-es
2010. febr. 24. 08:18

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!