Kezdőoldal » Utazás » Egyéb kérdések » 2018 augusztusában Maldív-szig...

2018 augusztusában Maldív-szigetek, Thaiföld, Egyiptom?

Figyelt kérdés

Elég összetett a kérdésem.. Érdeklődni szeretnék,hogy egyénileg mekkora keretből hozhatók ki a fent említett helyek. 7-8éjszakára gondolok, augusztusban. Teljesen kezdő vagyok. Építő jellegű tanácsot szivesen fogadok.


Egyiptomon belül Hurghadát vagy Sharm el Sheikh-et ajánlanátok,és miért?


2018. febr. 8. 16:17
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
55%

Egyiptom sokkal de sokkaltobb mint Hurghada es tarsai. Most rendkivul olcso200E bol siman kijon

A tobbibe 7-8 napra nem erdemes menni vagyis Maldivra egyaltalan nem erdemes raadasul nagyon draga.

2018. febr. 8. 17:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 A kérdező kommentje:
És mi a véleményed a mostani Egyiptomi közbiztonságról?
2018. febr. 8. 17:27
 3/14 anonim ***** válasza:
100%

Az összeget nem lehet megmondani, mert mindenkinek más az igénye.

Thaiföld esetében akár 300 ezer forintból is megúszod ha az igényed nagyon minimális. Nekünk a férjemmel egy 16 napos Thaiföld átszámítva 1 millió forintunkba kerül. (Mi Angliából indulunk)

Kezdjük azzal, hogy mi nem turista osztályon repülünk 13 órát. A szállásunk is inkább közép/ felső kategóriás. Kocsit vagy nagy motort szoktunk bérelni. Meg rengeteg költőpénzünk van.. De mint írtam igénytől függően fele ennyi összegből is el lehet már menni.

Azt tanácsolom, hogy otthon magadnak számold ki az igényeidnek megfelelően a költségeket. A repülőjegy áraktól kezdve a szállásig, költőpénzig. Így képet fogsz kapni arról, hogy melyik ország mennyi költséggel jár.

2018. febr. 8. 23:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 anonim ***** válasza:
100%