Kezdőoldal » Utazás » Észak-Amerika » Hogyan tudom igazolni a...

Hogyan tudom igazolni a kötődésemet Magyarországhoz a vízuminterjún?

Figyelt kérdés

Elnyertem egy ösztöndíjat egy 6 hetes nyári kurzusra New Yorkban. Mivel ugye tanulási célból utazom, nem elég az ESTA (legalábbis ha jól értelmezem), J-1-es vízum kell. Olvasgattam különböző fórumokon, hogy hogyan zajlik egy ilyen interjú, és hát mit mondjak, nem csak pozitív tapasztalatokkal találkoztam, eléggé be is ijedtem. Például ötletem sincs, hogy mivel tudnám azt hihetően bizonyítani, hogy vissza fogok jönni a 6 hét letelte után, diák vagyok, se állandó munkám, se saját lakásom, se semmim (legalábbis semmi olyanom, amit papírokkal igazolni lehetne). Persze a szüleim itt élnek, de ez gondolom édes kevés biztosíték nekik. Ráadásul ugye pont abba a korosztályba tartozom, akik a leginkább hajlamosak lehetnek a lelépésre. Igazából az egyetlen ami mellettem szól, hogy van hivatalos meghívólevelem az intézménytől ahova megyek, állják a szállásom, az útiköltségem, és még némi költőpénzt is adnak.

Mit lehetne még felhozni nekik? Nagyon fontos lenne, hogy kijussak erre a kurzusra...



#interjú #J-1 vízum
2015. márc. 31. 22:51
 1/3 anonim ***** válasza:
100%
Csinálod a sulit (egyetem?), esetleg véletlenül benne is vagy egy projektben. Meg mondhatod, hogy van barátod.
2015. márc. 31. 23:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
100%

Igazolas a sulitol, hogy szeptemberben folytatni szandekozod a tanulmanyaidat.

Szuleid rad irhatjak a lakast/hazat, ennek a tulajdoni papirjat is lobogtathatod.


Ha a meghivo iskolaval minden rendben van akkor nem fognak akadekoskodni. Ha valaki le akar lepni, akkor minek kinlodjon vegig egy J1es procedurat, amikor vesz egy jegyet, megkeri az ESTAt es 90 nap utan elfelejt haza menni?


legyenek rendben a papirok es nem lesz gond.

2015. ápr. 1. 21:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen a tanácsokat, megfogadom őket! :)