Kezdőoldal » Utazás » Szállások » Bookingon visszakaphatom a...

Bookingon visszakaphatom a pénzt a nem visszatérítendő foglalás esetén korona vírus idején?

Figyelt kérdés

Ha igen hogyan?

A szállásra már 2 hete ráírtam de nem reagáltak és a booking se tett az airbnb-hez hasonló módosításokat a járvány miatt.


2020. márc. 29. 10:23
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
Ugyanez a helyzet, engem is erdekelne a valasz.
2020. márc. 29. 10:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:
100%

Nekem két érintett foglalásom van. Az első Dániába szólt, ott még a határok lezárása előtt pár nappal rányomtam a "kérem a díj elengedését" gombra. A szállás elutasította a kérést. Utána írtam nekik, hogy legalább a dátumot hagy módosíthassam, de inkorrekt módon azt is elutasították. Két nappal később egy pénteki napon jelentetették be, hogy Dánia nem enged be külföldieket, szombaton már ott volt a foglalásnál az ingyenes lemondási lehetőség, egy-két héttel később vissza is jött a pénzt.


Most egy májusi izraeli foglalásnál tartok ott, hogy még nyomtam a kérem a díj elengedését gombot, kíváncsi vagyok mi lesz. Itt is ki van már fizetve a szállás. Jó lenne nem elbukni.

2020. márc. 29. 10:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 anonim ***** válasza:
33%

Nem értem, mi itt a probléma.

A foglalás egy szerződés, akkor is, ha nem annak látszik. Nagyon világosan elkülönítik (megmagyarázzák), mi a különbség a "vissza nem térítendő" és a "eddig ingyenesen lemondható" között. A "szerződésben" többnyire nem szerepel a vis major (egyik fél se hibás) esete.

Ha tehát a fogadó fél ehhez tartja magát, semmi csúnya dolgot nem tett, csak betartotta a szabályokat.

Ugyanakkor minden embernek van valamiféle mentalitása. Egy dántól el tudom képzelni, hogy az igazságérzete a saját érdekei ellenére is érvényesül. Ott ez alapnorma. Más esetekben az utazó egyet tehet, kellő leleménnyel megpróbálhatja felkelteni ezt az igazságérzetet a másikban. Mindkét fél képességeitől függ az eredmény.


Volt, hogy horvát tulajdonossal meg tudtam beszélni, hogy éppen akkor nem érek rá. Úgy volt hogy igen, aztán mégse. De előfordult, hogy hiába volt igazam, a booking se tudott fogást találni. Ilyenkor az ember fegyelmezetten tudomásul veszi, hogy nem jött össze.

2020. márc. 29. 12:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 anonim ***** válasza:
100%

Nemrég volt egy cikk, hogy az airbnb és az booking is visszatéríti a szállások árát:

[link]

2020. márc. 29. 12:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 anonim ***** válasza:
#3 Hallottál már olyanról, hogy vis maior? Nem úgy néz ki...
2020. márc. 29. 12:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 anonim ***** válasza:
1. vagyok, megkerdeztem a szallast bookingon keresztul oka aztan nem adnak vissza semmit
2020. márc. 29. 15:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 A kérdező kommentje:
Valszeg a bookingnál a leghatásosabb kommunikálni ez ügyben, csak jó lenne milyen elérhetőségen. Órákig várakozni a robot menüben valami emelt díjas külföldi számon nem olcsó mulatság.
2020. márc. 29. 15:32
 8/14 anonim ***** válasza:
#6 Mikorra szól a foglalás?
2020. márc. 29. 16:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 anonim ***** válasza:
Én beszéltem párszor a Bookingal, nekem azt ígérték, hogy visszautalják.
2020. márc. 29. 16:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim ***** válasza:
8.-s junius 7 egy ejszaka Isztambul, en meg attetetni sem tudom mert csak egy trwnzitejszaka lett volna Kolumbia fele
2020. márc. 29. 18:02
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!