Kezdőoldal » Utazás » Szállások » Hotelekben élesen látszik...

Hotelekben élesen látszik különbség jómódú és “kuponos”- “szépkártyás” vendégek közt?

Figyelt kérdés

2021. nov. 19. 14:34
 1/10 anonim ***** válasza:
86%
Hát én meg nem mondom vendégként, ki mennyit és hogyan fizetett a szállásért. Azt olykor kiszúrom, ha valaki nem rutinos szállóvendég és mondjuk rácsodálkozik a kulcskártyára vagy nem használja az asztali kukát a svédasztalos reggelinél, vannak ilyen apró jelek. De ettől még simán lehet, hogy vastagok fizetett.
2021. nov. 19. 14:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
79%

Szerintem az, hogy valaki szép kártyával fizet vagy kupont használ fel, semmilyen negatív dolgot nem jelent és nem szűrőm le, hogy tuti csóró.

Szerintem nem annyira menő már egyébként belföldön hotelekbe járni, kp-t én inkább külföldön költök el. Ha ad a munkahely pár száz ezer forintnyi szép-kártya juttatást az évben, azt kénytelen vagyok itthon elkölteni.

2021. nov. 19. 14:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 Laylah ***** válasza:
71%
Dolgoztam hotelben. Sok esetben a dolgozók számára egyértelmű a helyzet. Másképp viselkednek a turistacsoportok, a konferenciások, akik 1-2 éjszakára érkeznek (ők azok, akiknek nagyjából tök mindegy, mert csak aludni mennek a szobába), másképp a jómódúak, akik használják a szolgáltatásokat, ha épp kedvük tartja. És hát, megint más az a réteg, akik évente egyszer eljutnak egy ilyen helyre. Ők azok, akiknek minden IS kell, akik belekötnek mindenbe, degeszre zabálják magukat a svédasztalnál, igyekeznek minél rövidebb idő alatt minél többet elvenni a nyújtott szolgáltatásokból, "mert az nekik jár". És ezek a legrumlisabbak is, mellé persze sokszor késve távoznak.
2021. nov. 19. 15:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 Laylah ***** válasza:
81%
Nem mondom, hogy mindegyik ilyen, de sok esetben eléggé lerí róluk.
2021. nov. 19. 15:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
80%
Több országban jártam, mint az emberiség nagyjából 98%-a (egyelőre 91-nél tartok), de egy magyar wellness szállodába kupon vagy SZÉP-kártya nélkül be nem teszem a lábam. Éjszakánként 50-70k egy szoba a legtöbb értékelhető helyen, ennyiért inkább felülök egy repülőre és megnézem bármelyik tetszőleges európai vagy közel-keleti országot. Hihetetlenül rossz a magyar szállodák ár/érték aránya, még olyan nem különösebben olcsó városokban, mint Kuala Lumpur is volt harmadáron privát tetőmedencés apartmanom, de néha Amszterdamban vagy Észak-Olaszországban is a magyarhoz hasonló áron kapsz összehasonlítható szobákat, miközben az országok maguk jelentősen drágábbak. Évente egyszer pár napja teljesen jó egy ilyen döglődés, de per fő per éj 15-nél többel félpanzióért sem fizetek, mert akkor inkább megyek Koppenhágába egy olcsó szállásra és megnézem az egész várost vagy Lvivbe egy hiperluxus helyre, úgy hogy mellette csak a város legdrágább helyein eszem és még úgy is olcsóbban jövök ki.
2021. nov. 20. 09:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
31%

Durcis leszel, de szerintem az általad kérdezett hotelek vendégkörének az egyik része a ner-en belül szétlopta az agyát. Ezért ment oda.

A mőásik része pedig azért, mert sosem volt agya, és el sem tudja képzelni, hogy a juttatűsait másképp értelmesenis elkölthetné.

2021. nov. 20. 11:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
76%

6# és mi számít értelmes elköltésnek? Menjek vele a túlárazott reálba vagy coopba nagybevásárolni?

Mi mindketten kapunk, elég sokat éves szinten. Az étterembe járáshoz, kaja rendeléshez sok. Van, hogy sikerül belőle programot fizetni (bobozás, Tropicarium, fürdő vagy hasonlók) de így is sok az éves keret, igy szoktunk menni belőle wellness hétvégékre is.

Kolléganőm a hentesnél fizet vele, az még szerintem elég jó, ha valaki sok húst fogyaszt.

2021. nov. 20. 11:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
100%
Egyszer pár éve, amikor még lejárt tavasszal a keret, voltunk a lejárat előtt nem sokkal egy közepes wellnessben, na ott egyértelmű volt hogy mindenki hasonló okból keveredett oda. Azóa se voltunk wellnessben :).
2021. nov. 20. 12:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 Meton ***** válasza:
71%
Elég jellemző, hogy aki SZÉP kártyával megy, az mindenből a legdrágábbat kéri, hogy felvágjon vele a haverok előtt. Kiveszi 2-3 napra a szobát, de viszi a 3-4 gyereket, meg még a szomszéd gyerekeit is kölcsön kéri. Mert nem értékeli azt a pénzt, ami a kártyán van, úgy gondolja, hogy az egy ajándék. Nem úgy gondol rá, hogy minden forintért keményen dolgozott. Ha nem lenne SZÉP kártya, szerintem a magyar szállodák többsége csődbe menne, mert lefogadom, hogy a bevételük nagyon jelentős része a SZÉP kártyásokból van. Külföldi nem veszi ki, mert a szolgáltatás minősége nem éri el azt a szintet, amit egy jobb érzésű nyaralni vágyó elvárna. Plusz irreálisan magasak az árak. Egyszer rendeltem egy nagyon drága kaját. Kaptam nyers halat, majdnem elhánytam magam. A pofátlanul magas borravalót előre beépítették az árba, gondolom mert másképp nem kaptak volna. Persze feltűnhetett volna nekünk is, hogy nincs egy vendég se. A szálloda tetszett annak ellenére, hogy méregdrága volt és a szoba lepukkant, a kaja meg büntetés.
2021. nov. 22. 01:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
63%

Igen, pont ez van, amit az utolsó ír. Az emberek úgy költik a szép kártyát, mintha valami talált pénz lenne, nem ők keresték volna meg.

Az itthoni hotelek színvonala borzalmasan alacsony és nagyon drága ehhez képest.

Külföldön tök normális áron voltam már wellness hotelekben és nagyon jó élmény volt mind. Itthon akárhova megyünk, a fél wellness részleg le van zárva, szar a kaja, elavultak a szobák meg kb minden. Cserébe tényleg jó drága.

Ha nem lenne szép kártya, jó pár hotel lehúzhatná a rolót. Már az is ervagas nekik, hogy a szállás zsebet másra is lehet költeni.

2021. nov. 22. 08:56
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!