Kezdőoldal » Utazás » Szállások » Jól lefoglaltuk a szállást?(bo...

Jól lefoglaltuk a szállást?(booking.com)

Figyelt kérdés

Március 31-én kezdtünk el foglalni egy szállást 19 óra körül. Sajnos nem tudtuk befejezni a foglalást, mert nem volt nálunk a bankkártya. Így csak félig írtuk be az adatokat, és kaptunk egy emailt a Booking.comtol 19 órakor, hogy fejezzük be a foglalást ( [link] én erre a linkre nem mentem rá, de gépen újra megyitottam es begépeltem a hiányzó adatokat

olyan 20:45kor. Nem kaptunk semmi visszaigazolo emailt, csak annyit írt ki az oldal, hogy a Kitty apartman várja Önt.


Azóta tényleg ezzel kapcsolatban semmi nem jött, normális, hogy nem küldene az oldal visszaigazolo emailt a foglalásról? Vagy az lenne az, amit belinkeltem? Én azt gondoltam, hogy az csak arra vonatkozik, hogy írjam be bankkártya adait.



2022. ápr. 6. 16:10
 1/4 A kérdező kommentje:
Folyt:miután több napja nem találtam sehol, semmilyen visszaigazolo email-t, ma rakattintottam arra a levélre , amit belinkeltem a kérdéshez. Mostmar azt írja ki, hogy ebben az időpontban nincs elérhető szoba.
2022. ápr. 6. 16:15
 2/4 A kérdező kommentje:

Bocsi, ez a jó link: [link]

Már az is nagy segítség lenne ha valaki meg tudná adni valahogy a Miskolctapolcai Kitty Apartman elérhetőségét és felhívnánk őket

2022. ápr. 6. 16:18
 3/4 anonim ***** válasza:

Google.

[link]

2022. ápr. 6. 17:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Ahh köszi, utána megtaláltuk. Sikeres volt a foglalás amúgy :)
2022. ápr. 6. 19:44

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!