Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Miért kapok SMSt más számlatör...

Miért kapok SMSt más számlatörténetéről?

Figyelt kérdés

Folyamatosan SMSt kapok egy idegen kp felvételéről, befizetéséről, utalásáról.

A bankban azt mondták, hogy nem tudnak utánanézni, hogy kinek a számlájához van hozzárendelve az én telefonszámom.

Annak a valakinek miért nem tűnik fel, hogy nem kap SMSt és miért nem járt utána nem tudom.

De nekem elég zavaró, hogy naponta szívrohamot kapok, hogy valaki használta a kártyámat...

Járt már így valaki? Hogyan járjak én utána ennek, ha a bank se tud segíteni?


Köszönöm előre is!


2020. jan. 6. 08:34
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
100%

Én próbálkoznék újra a bankban, ha az ügyintéző nem segít, vezetőt kérnék, hívja fel a központot, stb. Ha egyik se, akkor belengetném a számla megszüntetést.

A rendszerben ők tutira rá tudnak keresni, ha a random ügyintézö nem is, de a központban tuti. Az más kérdés, hogy neked adatot nem adhatnak ki. De ha van szerződés, amit lobogtatsz, hogy ez a telefonszám a tied, akkor le kéne, hogy tiltsák a másiknál.

2020. jan. 6. 08:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
86%

#1: Barátnőm pont így járt most.

Az a baj, hogy egyáltalán nem biztos, hogy a te bankodban van az a számla, amihez rossz telefonszám van beállítva.

2020. jan. 6. 08:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
100%
Annak látszania kell az smsből, hogy melyik bank. Három banknál vagyunk a családban, az smsek mindig a bank nevével kezdődnek számlamozgásnál.
2020. jan. 6. 08:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 A kérdező kommentje:
Ugyan annál a banknál van mint én. Tudom a lakhelyét mert az más benne volt egy smsben.. annyira kellemetlen ez. Nem akarom, hogy gondom legyen ebből.
2020. jan. 6. 09:10
 5/12 anonim ***** válasza:
73%
Akkor nem minden bank egyforma, utalás, paypass/ online fizetésekről jönnek az SMS-ek, nincs benne, hogy melyik bank csak az, hogy mennyi volt a pénzmozgás és ki a másik fél.
2020. jan. 6. 09:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
9%
mert kéred
2020. jan. 6. 09:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:
100%

A bankban tegyél panaszt. Az ügyintéző mancika lehet, hogy nem tud telefonszámra keresni de továbbítsa akkor az ügyet feljebb. Legvégső esetben az IT hátulról az adatbázisban látni fogja hol a gond.


Téged csak lepattintott az ablaknál ülő, mert nem akart dolgozni.

2020. jan. 6. 14:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:
100%

Keresd ki a bank oldalán az adatvédelmi tisztviselő elérhetőségét, írd meg neki (névvel, azonosító adataiddal együtt), hogy elhajtottak a bankban, és közöld vele, hogy ha továbbra sem hajlandóak megoldani a problémát, akkor a Nemzeti Adatvédelmi és Információ Szabadság Hatóságnál fogsz bejelentést tenni ellenük adatvédelmi incidens miatt.


Azon nyomban pattanni fognak, meglátod. Az adatvédelmi tisztviselő, na az pontosan tudja, hogy hány millióra-milliárdra büntethetik meg őket ilyesmi miatt, nem úgy mint a Mancika.

2020. jan. 6. 16:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:
100%
Jaja, ez elég súlyos adatvédelmi és biztonsági probléma.
2020. jan. 6. 17:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:
100%
Írásbeli panasz, ami megy az MNB-nek is
2020. jan. 6. 20:15
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!