Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » OTP-nél számlacsomagot csak...

OTP-nél számlacsomagot csak bankfiókban tudok váltani, vagy netbankon, esetleg videochaten keresztül is?

Figyelt kérdés

2021. ápr. 15. 15:19
 1/7 anonim válasza:
0%
Felhívod az ügyfèlszolgálatot ès választ kapsz a kèrdèsedre...
2021. ápr. 15. 15:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
100%

Telebankon kellene megpróbálni, ha nem akarsz fiókba menni. Netbankon ilyen nem hiszem, hogy van. Régen OTP-s voltam, akkor nem volt, meg nem is valami jellemző netbankos funkció.

Videochatet nem tudom.

2021. ápr. 15. 15:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
26%
OTP nél szinte mindent csak személyesen lehet.
2021. ápr. 15. 17:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:

Nem értem, hogy miért csak a végletek vannak... :D

A GRÁNIT azért nem tetszik, mert kb 2 fiók van az országban, és mindent CSAK online lehet (bár nagy megyeszékhelyen élek, de Budapest messze van), a másiknál meg mindent CSAK személyesen.

2021. ápr. 15. 17:09
 5/7 anonim ***** válasza:
48%
3-as, ez nem igaz
2021. ápr. 15. 18:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:

3-as, 5-ös, valóban nem igaz. Még úgy sem.

Pl. tavalyelőtt az egyik IX. kerleti fiókban konkrétan el akartak zavarni, hogy ne nyitvatartási időben menjünk a lányomnak Junior számlát nyitni mert túlterheltek, menjünk nyitvatartási idő után (!). Értelmezhetetlen volt. Főleg úgy, hogy 2 pult volt nyitva és az egész fiókban csak mi voltnunk bent a lányommal, senki más, mert direkt napközben, kis forgalmú időben mentünk. Az indok, hogy a számlanyitás akár 1 órát is igénybe vehet. Ezt viszont én pont le... Javítsanak a rendszerükön és ne rabolják az időmet. Még 1 órát sem. Kicsit helyre kellett tennem a fiókvezetőt.

Természetesen nyitottunk számlát ott és azonnal, de ehhez az agilitásom kellett :(

2021. ápr. 19. 10:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:

6-os, én írtam, hogy nem igaz hogy csak személyesen lehet.


Hát ez tényleg nagyon ronda volt amit ott műveltek és felfoghatatlan, hiszen nekik is érdekük meg jó az új ügyfél.


Amúgy pedig nyitvartartási időn túl mit akarnak? Ha akkor küldenének el, kulturáltan, na azt megérteném.


Én amikor OTP-s voltam, nem volt gondom az ügyintézéssel, már eljöttem onnan, a díjaik miatt.

Többször hallottam már embereket panaszkodni rá. Lehet, hogy erősen fiókfüggő is, de nekem nem volt gondom velük tényleg sosem.

A telebankkal sem, bár igaz csak párszor használtam. A netbank meg akkoriban úgy volt, hogy fejlettebb volt mint sok más banké. Hogy ma is meg van-e ez a különbség a javukra nem tudom, de akkor tényleg nagyon sok mindent lehetett benne intézni és nem az volt az elterjedt még.

2021. ápr. 20. 08:18
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!