Zárolt összeg feloldása?

Figyelt kérdés

Vásárolni akartam az interneten a bankkártyámmal, viszont előállt egy olyan szitu, hogy a bank zárolta a fizetendő összeget, a másik oldalra azonban nem érkezett meg. Elvileg azonnal át kellett volna érnie, viszont az eset óta eltelt már majdnem 24 óra.

Ilyen esetben van valmilyen mód, hogy a zárolt összeget feloldja a bank, hogy a tranzakciót újra elindítsam?


2021. máj. 11. 10:27
 1/2 anonim ***** válasza:
Valószínűleg azért van zárolva, mert addig nem vonja le a számládról az ahol vásároltál, amíg fel nem adják a rendelést, vagy amíg át nem veszed. A bank nem zárolgat csak úgy találomra, hanem fiztéskor kap információt, hogy az összeget zárolni vagy átutalni kell.
2021. máj. 11. 11:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
Bankkártyás fizetésnél az esetek igen nagy százalékában zárolásra kerül az összeg. A bolt dönti el mikor könyveli le az összeget, ekkor kerül zárolásból a normál számlatörténetbe az összeg. A bank nem fogja kérés alapján a zárolást feloldani, hiszen az ő olvasatában ez egy elköltött összeg.
2021. máj. 11. 15:31
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!