Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » MagnetBank 2 hónapon át nem...

MagnetBank 2 hónapon át nem volt képes a netes fizetés és átutalást megoldani, amellett, hogy egy hatalmas panaszlevelet és feljelentést tettem és azonnal megszüntettem a bankfiókom + üvöltöztem az ügyintézővel személyesen, mást lehet tenni?

Figyelt kérdés
2022. máj. 30. 11:01
 1/3 A kérdező kommentje:
Mármitn úgy értem, hogy kompenzációt, kártérítést kapjak, vagy csak milliós büntetést kapjon a bank, esetleg be is zárjon.
2022. máj. 30. 11:06
 2/3 anonim ***** válasza:
100%

Az ügyintézővel miért ordítottál? Mit tehet róla ő? Bunkónak nem kell lenni.


Keresd meg a Bankfelügyeletet inkább.

2022. máj. 30. 11:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
vérsekkfeevaosztkész
2022. máj. 30. 11:28
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!