Cetelem bankhoz kellett beküldenem az új személyi lakcimk1rtya fénymásolatát. Még nem jelezték vissza, nem módositották. Személyes ügyfélszolgálat nincs. Ameddig nem módositják, addig még használhatom a hitelkártyát? Én beküldtem az okmányt.

Figyelt kérdés
2023. jún. 30. 12:40
 1/4 anonim ***** válasza:
Ugyfelkerdesek@cetelem.hu címre küldd el a személyi 2 oldalát. Lakcimkartya címed oldalát. Miért ne használhatnad?
2023. júl. 15. 23:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Torlesztes@cetelem.hu-ra küldje el, mert az ugyfelkerdes mail címen, az üfszolgos emberkék van, hogy 10 nap múlva se néznek rá....
dec. 9. 14:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
Anonim nem tudom honnan veszed. Én itt dolgozom 10 éve. Szerintem a válaszom releváns.
jan. 30. 11:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
Másrészt nettbankba belepve módosíthatod az adataidat. És a képet kéri is a felület felcsatolni.
jan. 30. 11:17
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!