Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Autóhitelnél megérheti hosszú...

Autóhitelnél megérheti hosszú futamidőt választani, ha a következő években várhatóan jelentősen emelkedik majd a fizetésem?

Figyelt kérdés

Pár éves használt autót veszek, 1/3 önrésszel, 2/3 személyi kölcsönből. Ha 5-6 éves futamidőt választok, nyilván összességében többet fizetek vissza, viszont így olyan alacsony lenne a havi törlesztő, hogy a jelenlegi keresetem mellett is alig venném észre (kb. 50.000 Ft), ráadásul a törlesztő fix, a bevételem viszont csak emelkedni fog (medior programozó vagyok).

Ti mit tennétek?



2023. júl. 22. 09:08
 1/9 anonim ***** válasza:
82%

Autót hitelre?


Fuvarozó vagy?


Ha nem, akkor full értelmetlen.


Egy "1/3 önrész"-ből vásárolt autó ugyanoda elvisz. Közben a törlesztőre szánt összeget félreteszed, befekteted, s a tervezett 5-6 éves futamidő felénél egy sokkal jobb autót veszel belőle készpénzért, mint amilyet most vehetnél hitelre.

2023. júl. 22. 09:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:

"ha a következő években várhatóan jelentősen emelkedik majd a fizetésem"


:)

2023. júl. 22. 09:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:
Mosolyoghatsz, de egy kezdő medior és egy senior fejlesztő bére között kétszeres szorzó van.
2023. júl. 22. 09:33
 4/9 anonim ***** válasza:
És? Ki a toszt érdekel szerinted hogy majd mennyit keresel várhatóan?
2023. júl. 22. 09:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 A kérdező kommentje:
Egyedül te akadtál fent ezen. A kérdés nem erről szólt.
2023. júl. 22. 09:51
 6/9 anonim ***** válasza:
100%

autot nem szabad hitelre venni, hacsak nem aza helyzet hoigy van egy vállakozásod és a vállakozáshoz kel a masina



Annyiért és olyan autót kell venni amire tellik


Ennyi az egész

Szerintem hitelt max lakásra szabad felvenni, ebben a szar gazdasági helyzetben!

2023. júl. 22. 12:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 A kérdező kommentje: