Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Hitelkártyával való fizetésnél...

Hitelkártyával való fizetésnél adott összeg fölött kérdezi a bolti terminál, hogy >egész összeg< vagy >részlet<. Itt melyik gombot kell megnyomni, hogy a teljes összeget kifizessem?

Figyelt kérdés
A legtöbb helyen a pénztáros megnyomja a zöld gombot, de nem vagyok biztos benne, hogy ez a jó választás.

nov. 20. 11:56
 1/6 anonim ***** válasza:
60%
egész
nov. 20. 12:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
100%
Zöld az egész. Terminál függő, hogy milyen formában írja ki, de zöld szokott az egész lenni. Azért kérdezz rá, mert neked nem mindegy, nem az üzletnek.
nov. 20. 14:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:

#1-es, küldök egy képet a terminálról. [link] Megmondanád szerinted melyik gombra van kiírva, hogy egész? Én is az egészet akarom kifizetni, de az MELYIK GOMB?

#2-es, köszönöm a tanácsot!

nov. 21. 09:19
 4/6 anonim ***** válasza:
Kiírja a képernyőre, hogy melyik választáshoz mit kell nyomni.
nov. 23. 22:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:
Sajnos nem írja ki. Van olyan terminál, ami két sorban jeleníti meg a >Teljes összeg< és a >részletfizetés< szavakat, van amelyik egymás mellé, van amelyiken még alul az is kivan írva, hogy >igen - nem<, csak az nincs, hogy mit nyomj. Meg az sincs, hogy mi igen és mi nem. Mivel mást mond az OTP telefonos ügyfélszolgálat, meg mást mond az OTP-nél az ügyintéző, végül bementem személyesen és levetettem a részletfizetés lehetőségét. Amúgy az OTP is csak annyit tud mondani, hogy terminálfüggő, de azt hogy konkrétan mit nyomj, nem tudja megmondani. Jelenleg mivel nem tud részletfizetésre futni a dolog, mindegy mit nyomok, az egész összeg lesz kifizetve. Az még egy kicsit ciki, hogy sok helyen az eladó azt látja, hogy el van fogadva a kártya, és ott bent neki nem jelenik meg ez a választásos kérdés, és ha én nem figyelek, vagy nincs rajtam olvasószemüveg, hogy lássam, hogy van kérdése a terminálnak, akkor hosszú másodperceket várunk, mire rájövök, hogy kell nyomjak egy zöld gombot még ahhoz, hogy a tranzakció teljesüljön. De ez a kassza túloldalán nem jelenik meg, hogy még az ügyfelet kell noszogtatni. Ő úgy látja a kártya elfogadva, és minden oké. Holott dehogy...
nov. 24. 09:16
 6/6 anonim ***** válasza:

Általános elv, hogy fontos kérdést mindig a telefonos ügyfélszolgálattól kell kérdezni, nem a banki ügyintézőtől.


Az ügyintéző kisebb forgalmú fiókban, kevesebb tapasztalattal nem biztos, hogy jól tudja a választ. Élő szóban bármit mondhat, nem mérvadó, mert úgysem tudod bebizonyítani, hogy azt mondta.


A telefonos ügyfélszolgálat rögzített vonalon beszél, ezért számon kérhető rajta, hogy mit mond, emiatt biztosan utánanéz, hogy ne mondjon hülyeséget - meg amúgy is valószínűbb, hogy több fele kérdéssel találkozik, mint egy átlagos banki ügyintéző, mivel őket az ország minden részéből keresik mindennel, míg a fiókba csak az azon a környéken járók mennek be.


Ettől még nehéz a kérdésed, mert ahogy írod is, ahány terminál, annyi fele kivitelezés.

nov. 24. 12:45
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!