Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Egy ügyintéző,aki a bankban...

Titkos94 kérdése:

Egy ügyintéző,aki a bankban ül, és sorszámra hívja az embereket, elbírálhatja,hogy vehetek-e fel hitelt,vagy sem? Hozzátéve,hogy nem vagyok bárlistás, stb.

Figyelt kérdés

máj. 13. 14:28
 1/8 anonim ***** válasza:
100%

Előminősítést fog végezni. Azaz megkérdi, hogy mennyi a jövedelmed, mennyit költesz egyéb hitelekre. Ezek alapján megmondja, hogy szerinte kaphatsz e. Ha a válasz az, hogy nem, akkor el se indítja az igénylést.

Utána KHR lekérdezést a legtöbb esetben indítanak ők is. Azon is kibukhatsz, ha nem adtad meg rendesen a meglévő hiteleid adataidat. Ha azon átmész, akkor felveszik az adatokat, aztán majd értesítenek. Onnantól kezdve már nem ő dönt, hanem valahol máshol.

máj. 13. 14:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
Voltam bent múlthéten egy munkáltatói igazolással, aláírtam,hogy a hitelfelvételt, és vissza lett utasítva. És azt mondta azt ügyi,hogy nem kötelesek elmondano az okát,hogy miért! Ma reggel a telefonos ügyintéző csaj azt mondta,hogy a bankban ülő ügyi,akinél voltam, Ő utasította vissza a kérelmemet,hozzátéve,hogy a csaj megerősítette,hogy mindenben megfelelek.
máj. 13. 14:38
 3/8 A kérdező kommentje:
Bocsánat a helyesírási hibákért,csak sietve írok.
máj. 13. 14:39
 4/8 anonim ***** válasza:
100%
Ilyen nincs. Ha már az előminősítésen elbuksz akkor elutasíthatja. De a telefonos ilyet nem mond. Honnan veszi, hogy mindenben megfelelsz?
máj. 13. 14:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:
4-es. Mivel híváson keresztül beazonosítottuk az adataimat, így hát rá lát a dolgokra.
máj. 13. 15:05
 6/8 anonim ***** válasza:
92%

A hitelminositest es elbiralast nem a no vegzi veled szemben, hanem a kozpont..

O semmit nem utasit vissza. Nem is erdeke hisz jutalekot kapna a radsozott hitel miatt.

máj. 13. 15:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
100%
Nem, de nem is teszi.
máj. 13. 15:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
100%

A telefonos ügyintézö azt látta, hogy a fiókos ügyintéző zárta le az igénylést, nem ő utasította el. Van olyan, hogy az algoritmus alapján utasítják el a kérelmet és olyan, hogy a bíráló utasítja el.

Valóban nem kötelesek megmondani az elutasítás okát. Ha valami alap dolog miatt (pl.: KHR, JTM) történik az elutasítás, akkor adnak tájékoztatást. Ha a bank belső szabályzata miatt utasították el, akkor nem mondhatják el az okot.

máj. 13. 16:47
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!