Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » 1 hitelügyintéző telefonon,...

1 hitelügyintéző telefonon, személyesen több információt elhallgatott, valótlant állított. A pénzintézet csatlakozott a Magatarsáti Kódexhez. Ezt az ügyintéző több pontban megszegtet! 3 tanú van. Van értelme panaszt, feljelentést tenni?

Figyelt kérdés
Édesanyám korábban hitelt vett föl. A napokban egy újabb hitelt akart felvenni ugyanettől a pénzintézettől. Én és a nővérem lettünk volna a tanúk. Nem akartam, hogy megigényelje a hitelt, mert tudtam, hogy ennél a hitelintézetnél hatalmas a THM. Édesanyám már aláírt egy papírt, viszont tanúk aláírása még hiányzott. Telefonon keresztül az ügyintéző azt állította, hogy már nem lehet visszalépni, mert már megigényelte a hitelösszeget. Másnap házhoz jött az ügyintéző, hogy én és a nővérem tanúként aláírjuk a papírokat. Rákérdeztem: valóban nem lehet visszalépni? Mire Ő: "Hát ha az édesanyjának nagy szüksége van erre az összegre, akkor szerezhet másik tanút..." Ez nem válasz a kérdésemre, kikerülte azt. Majd az is elhangzott édesanyám szájából, hogy már nem kéne visszalépni, mivel a korábbi hitel e heti törlesztőjét az új hitelösszegből fizette volna. Egyik hitelt föl akarta venni a másik kifizetésére. Egyenes út a hitelspirálhoz, amire az ügyintézőnek fel kellett volna hívnia édesanyám figyelmét, de nem tette! Az adott hitelintézet csatlakozott a Magatarsáti Kódexhez, amit az ügyintéző több pontban is megszegett. Végül már határozottan állítottam, hogy a tanúk azért kellenek, hogy érvényes legyen a szerződés. Ha nincs aláírás, érvénytelen az egész. Ugye? És csak ekkor nyögte ki nagy nehezen, hogy „végül is igen, de...”és folytatta volna. Én mondtam, hogy nem, akkor nem vesszük igénybe! Édesanyám az eset miatt megszégyenítve érzi magát. Kikísérte az ügyintézőt a kapuhoz sűrű elnézések közepette. Mire az ügyintéző: "NEM BOCSÁTOK MEG!!!!" Tehát az egészre 3 tanú van. Viszont nincs semmilyen más bizonyíték. Ilyen esetben hogyan tehetek panaszt, feljelentést stb. Több mint a dupláját kellett volna kifizetni a felvett összegnek! Ráadásul úgy az ügyintéző nem hívta fel arra a figyelmet, hogy ha nem jön házhoz, hanem mi megyünk be személyesen valamelyik irodájukba, akkor csak pár ezer forinttal többet kellett volna visszafizetni, konkrétan 45 ezret. Így viszont a felvett 40 ezer helyett több mint 81 ezret kellett volna édesanyámnak visszafizetni. Felháborító, ahogy az ügyintéző az otthonunkban beszélt velünk! Ha nem erősködök az ügyintézővel, hogy de igenis válaszoljon, és már pedig nem vesszük föl a hitelt, akkor most anyukám nyakán az első hitel után ott lenne a második. És tudom, hogy egyszerűen nem tudná visszafizetni! Az elmondottak alapján mennyire van értelme a feljelentésnek? Édesanyám attól tart, hogy az ügyintéző mindent tagadni fog, és hogy még nagyobb szégyen éri az eset miatt. Mit tudunk ilyen esetben tenni?
2012. aug. 5. 21:50
 1/2 anonim ***** válasza:

Nagyon ügyes vagy, hogy megakadályoztad anyukád még nagyobb eladósodását, ezért később még majd hálás lesz neked anyukád... :-))


Másik kölcsönt felvenni, hogy az egyiket fizesse, ennél nincs nagyobb butaság!!!...


Az ügyintéző meg komoly jutalékot kap minden egyes ügy után, ő abban érdekelt, hogy hiteleket vegyenek fel az emberek, minél többet, minél jobban járjon a bank!... Ez érthető!... Nekünk kell a saját ügyünkben szemfülesnek lenni...


Szerintem nem kell senkit sem feljelentgetni, örüljetek, hogy ezt a hitelt nem vette fel anyukád, és próbáljátok ezt a meglevőt minél gyorsabban visszafizetni!...


Különben meg ti HÁRMAN bizonyíthatjátok, hogy mi történt, ellentétben az ügyintézővel, aki EGYEDÜL volt, azt állít, amit akar...

2012. aug. 5. 22:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 Felülmúlhatatlan ***** válasza:

Gondolom Providentes hitel volt...

Felhívhatod őket és panaszt tehetsz, de sajnos nem hiszem, hogy bármi is történne az ügyintézővel. Sajnos ők az ilyen ügyfelekből élnek...

Egyébként én úgy tudom egy banki oktatáson hallottam, hogy törvény szerint folyósítást követő 8 napon belül ügyfél elállhat a szerződéstől és elő, illetve végtörlesztési díjak nélkül fizetheti vissza a kapott összeget.

2012. aug. 6. 11:56
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!