Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » 22 éves frissdiplomás mérnök...

22 éves frissdiplomás mérnök vagyok. Másfél hónapja dolgozok egy multinál, határozatlan szerződéssel. Kezessel van esélyem autóhitelre?

Figyelt kérdés
A munka sajátosságai miatt szükségem lenne egy autóra, és lehetőleg olyanra ami nem hagy cserben és nem egy roncskupac. A korom és a próbaidő (3 hónap) nem hiszem hogy egymagam kapnék hitelt, de apám eljönne, neki 30 éves stabil munkahelye van. Jogsim csak nekem van a családban. Ötletek? (A hitelt jól átgondoltam, a kérdésre várom a válaszokat.)

2013. márc. 24. 17:06
 1/6 anonim ***** válasza:
Várj még két hónapot. Addigra kiderül, hogy alkalmazásban maradsz-e (lejár a próbaidőd), illetve hitelnél is sokszor csak az elmúlt három hónapot szokták nézni fizetés kapcsán.
2013. márc. 24. 17:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

Így van. a próbaidő lejártát mindenképp' várd meg! Ha maradhatsz, akkor nyerő vagy. Menj be egy szalonba, ahol használtakat is árulnak. Ott próbálkozz.

Kapsz hitelt.(pontosabban hitelre autót)arra ügyeljetek, hogy durva feltételt ne vállaljatok be.


járj szerencsével.

2013. márc. 25. 07:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:

Ha megoldható inkább apukád vegye fel a hitelt, és te pedig minden hónapban utalod vagy viszed neki a részleteket mint a kis angyal.

Az ok nagyon egyszerű. Ő 30 év munkaviszonnyal, megfelelő fizetéssel kb. 1000% hogy kapna hitelt. Te viszont akár 2 akár 5 hónap munkaviszonnyal nem biztos, vagy lehet hogy csak kisebb összeget.

Mostanában a bankok pár hónap munkaviszonyra nem nagyon helyeznek ki hitelt. Másik lehetőség, hogy vársz 1 évet,az már jobban mutat egy hitel kérelmen.

Vagy ha a munkahelyed olyan multi, esetleg juttatásként céges autót igényelsz, vagy valami ilyesmi. Nálunk a mérnökségen elég sokan kaptunk céges Ford Fiestát.

2013. márc. 26. 15:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje: