Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Fhb-nál nyitottam számlát,...

Fhb-nál nyitottam számlát, hogyan lehet netbankba belépni?

Figyelt kérdés
2 jelszót/azonosítót kér belépésnél, az elsővel nincs is baj, az az a netbank azonosító ami ara a kis papírkártyára van írva, a másik a jelszó, amit nem értek. A pin-kódot meg kaptam, egy titkos pinkódot is(ami egyébként mire kell?!) de a a bankban azt mondták, hogy azt a jelszót én találom ki, de persze mindegy mit írok be azt írja nem jó..most meg már próbálkoztam többször, és azt írja A megadott felhasználó azonosító letiltásra került, kérjük keresse fel Bankunk Telefonos ügyfélszolgálatát! segítsetek!
2013. máj. 25. 12:44
 1/9 anonim ***** válasza:
" kérjük keresse fel Bankunk Telefonos ügyfélszolgálatát"
2013. máj. 25. 12:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:

amikor regisztrálod magad a rendszerben, először azt a kódot kell megadni, amit adtak és csak belépés után lehet saját jelszót megadni.

ne telefonálgass, inkább menj be a legközelebbi fiókjukba és ott mondd el mi a probléma, mert a telefonos ügyfélszolgálat is oda fog küldeni.

persze ha még nem változtattak a rendszerükön.

2013. máj. 26. 16:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:
de alapból a belépéshez 2 jelszót kérnek.az első, ok az a kód amit adtak, de a másodikhoz nem tudom mit kéne írni
2013. máj. 26. 16:10
 4/9 anonim ***** válasza:
Ezért kéne bemenni egy fiókba.
2013. máj. 26. 16:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:

ha adtál meg mobilszámot, akkor arra kellett küldeniük egy kódot.

de mivel már le lettél tiltva, menj be egy bankfiókba!

2013. máj. 26. 16:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:
jajj igen kaptam egy sms-t köszi utolsó!!! meg többieknek is :) és ingyen tudom hívni őket? és el tudjuk úgy inézni a letiltást telefonon? vagy ahhoz feltétlen be kell menni egy fiókba? mert ha úgyis odaküldenek akkor ezért nem hívom fel őket. de ha ingyenes akk megpróbálom
2013. máj. 26. 16:35
 7/9 anonim ***** válasza:
attól függ hányszor próbálkoztál! a telefonos ügyfélszolgálat megnézi a rendszerben hogy hányszor próbálkoztál és ha túl sokszor, akkor elküldenek a legközelebbi fiókjukba és ott kell átvenned ha jól emlékszem. egyébként nem ingyenes az ügyfélszolgálat hívása.
2013. máj. 26. 16:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 A kérdező kommentje:
oké köszi :)
2013. máj. 26. 16:42
 9/9 anonim ***** válasza:
szívesen!
2013. máj. 26. 16:55
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!