Ilustika kérdése:

Az Erste Bank mindenkit lehúz, vagy csak mi vagyunk ilyen szerencsések?

Figyelt kérdés
Már a sokadik alkalom, hogy amit kapunk tájékoztató sms-t, az alapján 10, sőt újabbam 20 ezer forintok hiányoznak a számlánkról. Sokadjára bementünk a bankba és azzal elintézik a dolgot, hogy van számlavezetési díj stb.

2013. okt. 18. 13:58
 1/9 anonim ***** válasza:
Netbankban meg lehet nézni pontosan milyen öszegek mennek hova. Szerintem csak veletek ilyen az Erste...
2013. okt. 18. 14:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:

Ha egyszerű lakossági számlát nyitottatok, átlagos pénzmozgással, akkor csak veletek ilyen.


Vannak drágább szolgáltatásaik, de azt nem lakossági ügyfeleknek ajánlják, és nem havi 100-200 ezer forgalommal.

2013. okt. 18. 14:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:

Csak veletek ilyen vagy ti vagytok bénák, már bocs. Ha pl napi szinten arra használod a kártyát, hogy 1-2 ezer forintot kivegyél az automatából, ráadásul nem is Erste bankosból akkor simán érthető hogy ilyen sok költséged lesz.

Nekem levon kb havi 2-300ft számla vezetési díjat, de ennek sokszorosát visszaadja más módon. Ezért szeretem őket.

2013. okt. 18. 15:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
Osztom a véleményedet, hogy az egyik legnagyobb csaló rabló BANK ma magyarországon!!!
2013. okt. 18. 16:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 A kérdező kommentje:

Nem veszünk le naponta többször kp-t. Havi egyszer a napi maximumot és itt be is van fejezve a történet. Átutalási megbízásunk van több és ha úgy adódik, kártyával szoktunk fizetni, de ez sem napi szintű. Az sms-ek és a bankszámlakivonat teljesen összeegyeztethetetlen. A legutóbb, mikor voltunk bent, akkor azt mondták, hogy 90ezerrel több van a számlán, mint amit nekünk küldtek üzenetben (legalább is nekik így van a rendszerükben). Aztán végül azt mondták, hogy mégis az a jó, amit nekünk küldtek.

De itt egy konkrét példa:10. 7-én 74.156 Ft volt a számlánkon, fizettünk kártyával 7.000Ft-ot és az új egyenlegünk 47.156. Én akárhogy számolom, az 20.000 mínusz. Ennyi lenne az új tranzakciós díj????

2013. okt. 18. 19:09
 6/9 anonim ***** válasza:
Én válaszomra nem reagálsz?:(
2013. okt. 18. 19:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 A kérdező kommentje:
Sajnos fogalmam sincs, hogyan működik a netbank... :( De azért köszönöm a tanácsot.
2013. okt. 18. 19:25
 8/9 anonim ***** válasza:

A kártyás vásárlás miatt ne aggódj! Azt semmifajta tranzakciós díj nem terheli. Úgyhogy jobban is teszed ha mindent amit tudsz kártyával fizetsz.


Én is azt mondom, hogy lépj be a netbankba és akkor ott látod majd hogy milyen pénz és mire ment el. Precízen pontosan minden ott van. Ne bankfiókba rohangálj, legfeljebb egyszer menj be amiatt hogy legyen netbank elérésed, ha még most nincs vagy nem tudod mi az! Ott segítenek hogy legyen, utána azt használd és ott mindent látsz mire ment el a pénz.


20 ezreket nem vonnak le csak úgy tőled semmire sem! Biztos hogy elköltötted valamire csak te se tudod már mire!

2013. okt. 19. 00:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:

Régen volt Erste bankos számlám, én jártam úgy, hogy 3x vontak le egy vásárlást, de utána visszaadták, lehet valami ilyesmi történt veletek.

Volt még pár ilyen jó húzásuk, papíron 2 kártya rendelve a számlához, ami után levonták az éves kártyadíjat, bementünk, azt hittük letudtuk, erre következő évben szintén ugyanaz a szitu, ismét be, mindig 2x kellett bemenni, ha valamit el akartam intézni, ebbe beleuntam, én inkább váltottam.

2013. okt. 19. 15:12
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!