Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Hova fordulhatok, ha többszöri...

Hova fordulhatok, ha többszöri kifizetést tapasztaltam bankkártyás fizetésnél?

Figyelt kérdés

A részletes számlámba most néztem bele, november első hetében volt egy vásárlásom, amire pontosan emlékszem. 2-szer indították újra a tranzakciót kapcsolódási hiba miatt. 2300 forintos összegről volt szó. A számlámon időrenben tökre eltérő módon először 3 pluszos 2300 forint látszik, majd valamivel később 4 minuszos. Ez a gyakorlatban azt jelentené elvileg, hogy három jóváírás, három levonás, de miért van időben előbb a jóváírás, mint a levonás?

Érdemes lenne bemennem a bankba ez ügyben? Illetve ha itt nem is történt ilyen, de amennyiben pl. megtörténne az, hogy 3-szor vonják le a kártyámról az összeget, akkor mi történik?

Az sms értesítéseim amúgy is el vannak valamiért tolva, nem mindig kapok, így mindenképpen be kell mennem miatta, mert az üzenet díját azért levonják. Érdemes lenne rákérdeznem erre?

Megköszönnék minden felvilágosítást!



2013. dec. 1. 23:30
 1/1 anonim ***** válasza:
100%
Három pluszos és négy mínuszos, az összesen egy kifizetés, vagyis nem történt többszöri kifizetés. Ha gondolod, bemehetsz a banka, legalább elmondják, mi a szokás ilyen esetben.
2013. dec. 2. 09:23
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!