Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Miért nem érkezett meg a...

Miért nem érkezett meg a számlámra befizetett összeg?

Figyelt kérdés
Ma délután feltettek a számlámra x összeget kaptam is róla sms-t az egyenlegem is ennek megfelelő volt az sms alapján, de mikor elmentem egy atm-hez hogy felvegyem az összeget már nem volt rajta a bizonylat szerint ugyanugy nincs rajta semmi mint az elött az elmult 2 órában már 4szer próbálgattam de nincs rajta a pénz! Ez hogy lehetséges?

2014. máj. 20. 16:11
 1/1 anonim ***** válasza:

Mint banki IT-ban dolgozó egyén, azt mondanám, hogy a bank rendszerei közt nem volt megfelelő sebességű az adategyeztetés. Ez alapvető banki hiba, így ha ebből veszteséged adódott, akkor a banknál panaszbejelentést tehetsz, amit ők kivizsgálnak, és nagy valószínűséggel neked adnak igazat, és kifizetik a károdat.

(Nekem is meglepő volt, de a hiedelmeimmel ellentétben nagyon gyakran fizetik ki az ügyfélnek a panaszból eredő károkat)

2014. máj. 20. 20:11
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!