Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Bankkártyás fizetés online,...

Bankkártyás fizetés online, sikerült vagy nem?

Figyelt kérdés
Ma délután fizettem bankkártyával egy online rendelésért, a fizetés megerősítése után csak egy üres oldal jött be. Az áruház oldalán a rendelés állapota "Sikeres bankkártyás fizetés", de a fizetendő összeg mellett nem 0 szerepel, hanem a fizetendő összeg. Megerősítő email-t sem kaptam a fizetésről (szoktak küldeni), csak a rendelés felvételéről. Most mit csináljak?

2016. jan. 26. 21:00
 1/2 anonim ***** válasza:

Először is nézd meg a számlád egyenlegét, hogy arról hiányzik-e, aztán pedig várj egy kicsit: 1-2 napot. Ha nem rendeződik a dolog, akkor pedig kérdezz rá az áruháznál a rendelésed állapotára - náluk mit mutat a rendszer.

Ja, és az emailjeid között nézd meg, nem ment-e a spamba a megerősítő email.

Amúgy nem lehet, hogy véletlenül korábban mentél vissza az adott oldalra, mialatt még "pörgött" az utalás teljesítése?

2016. jan. 26. 21:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Az egyenlegemen nem szerepel az összeg, de a fizetés napján nem is szokott szerintem. Nem léptem sehova a fizetési oldalról, vártam, amíg befejeződik a tranzakció. Arra emlékszem, hogy amikor bejött az üres oldal, a címsorban szerepelt az is, hogy "thank_you". Spam folderben sincs semmmi.
2016. jan. 26. 21:21

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!