Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Miért nem kaptam meg a webkárt...

Miért nem kaptam meg a webkártyámra utalt pénzt?

Figyelt kérdés

Vásároltam egy (megbízható) oldalon webkártyával, a termék nem érkezett meg, én visszakértem az árát, de a pénz nem érkezett meg a webkártyára több hónap után sem.

Mi lehet ennek az oka? Előfordulhat, hogy webkártyára nem tudnak utalni?



2016. nov. 1. 18:26
 1/4 anonim ***** válasza:
A számládat nézted már?
2016. nov. 1. 18:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Csak 92 napra tudom visszanézni, nos ez már jóval korábban volt, viszont mivel gyakorlatilag mindig pár 100 Ft van rajta (kivéve nyilván, amikor vásárolok), észrevettem volna, ha jön rá ilyen tizenezres összeg.
2016. nov. 1. 21:07
 3/4 anonim ***** válasza:
Akkor esetleg kapcsolatba kellene lépni az üzlettel. Bár ha már hónapok teltek el, akkor nem biztos, hogy reagálnak.
2016. nov. 1. 21:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Nem üzleten keresztül folyik. Ha nem érkezik meg hozzám a termék, akkor jelzek, és egy központi tárolóból visszakérhetem a pénzt, ami akkor még nincs az eladónál. A központi tárolóból viszont visszautalták, csak hozzám nem érkezett meg.
2016. nov. 1. 22:37

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!