Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Mi lehet a Fundamentánál,...

Kelemenkelo kérdése:

Mi lehet a Fundamentánál, hogy 30 nap alatt sem birálták el a hitelkérelmemet?

Figyelt kérdés
Esetleg közületekvan aki funda bankár?segiítség

2016. nov. 22. 09:18
 1/10 anonim ***** válasza:
Felhívod azt, aki az ügyeket intézi és megkérdezed?
2016. nov. 22. 09:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:

Valószínűleg hiánypótlást kértek, onnan mindig újra indul a 30 nap.

Ha a befogadástól mostanáig eltelt úgy 30 nap, hogy nem volt hiánypótlásra felszólítás, akkor panasszal tudsz élni az ügyfélszolgálaton.

2016. nov. 22. 12:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:

A funda backoffice rendszere egy világbotrány.

Ha van személyi bankárod, kérd meg, hogy nézzen utána! Ha van idegrendszered kivárni, hogy kapcsoljanak neked a call centerben egy ügyintézőt, ott is megkérdezheted.

2016. nov. 23. 09:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
37%

Egy teljesen új, Európában is egyedülálló informatikai rendszerre való átállás zajlott le az elmúlt hetekben, ez okozhat némi csúszást a hitelekben. De a maximális ügyintézési időket továbbra is igyekszik tartani a cég.

Telefonon célszerű érdeklődni, vagy ha bp-i vagy, akkor személyesen a Tölgyfa utcai ügyfélszolgálaton.

2016. nov. 23. 12:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
62%
Lehet ott akármilyen rendszer, ha az emberek hanyagok.
2016. nov. 23. 17:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:

Nem hanyagok, de bármilyen hihetetlen, képzeld ott is emberek dolgoznak.

Akik viszont mindent megtesznek az ügyfelek érdekében, hogy ők ebből az átállásból minél kevesebbet érezzenek meg.

Inkább hálásnak kellene lenni nekik.

2016. nov. 24. 05:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
100%

Igen, emberek dolgoznak, irgalmatlanul sok hibát elkövetve. Ha ugyanazt a hibát zsinórban követik el, azt felétek minek nevezik? Felénk hanyagságnak.

Azt én értem, hogy nektek azt kommunikálják, hogy a legtöbb ügyfélpanasz alaptalan, mert "mindig kiderül, hogy az ügyfél a h....lye", de ez is csak egy az agymosási technikák közül. Ha az AVISO-t visszaküldő ügyfelet fél évig(!) nem keresik fel, hogy "látom te marha, hitelt akarsz, itt vagyok."

Ha az ügynökök minden hónapban tömegével küldik a jutalékreklamációkat, ha hegyekben áll az ügyfélpanasz sokasjára kiküldött hiánypótlásról, ami elsőre is jó volt már, csak épp senki nem tud róla, ha ugyanaz az ügyfél háromszor, háromféle infót kap a CC-től, akkor engem ne vakíts azzal, hogy "jaj mert emberből vannak!" Ahol emberek sorsa, pénze, otthona a tét, ott nincs helye ennyi hibának. Ahol pedig ennyi a hiba, ott a hanyagság. Ezt lehet magyarázni, csak nem érdemes.

2016. nov. 24. 11:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
37%

Ezeket a sületlenségeket nem tudom honnan szeded, de teljesen alaptalan.

Vagy valami Otp-s/Erste-s ügynök vagy, aki le akarja járatni a Fundát?

2016. nov. 24. 15:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
Ezek a "sületlenségek" igazolt tények.
2016. nov. 24. 16:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
A fundát legfeljebb a saját dilettáns ügynökei és a "remek" backoffice rendszer tudja lejáratni.
2016. nov. 24. 17:23
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!