Mi lehet a baj?

Figyelt kérdés
Hollandiai weboldalról rendeltem egy nagy összegű terméket, bankkártyás fizetés történt, sikeres volt a fizetés, a számlámról hiányzik a pontos összeg. De nem kaptam és nem is fogom megkapni a csomagot, mert a weboldalt üzemeltetők azt mondják, hogy nem fizettem. De ott a bizonyíték a bank oldalán, ráadásul a bank is mondta, hogy sikeresen fizettem...a bank fog intézkedni ez ügyben, de nem biztos, hogy sikeres lesz, ha meg igen, csak hónapok múlva...fontos lett volna ez a termék, sokat dolgoztam érte és nem állok jól anyagilag őszintén szólva
2019. ápr. 3. 21:54
 1/4 anonim ***** válasza:
100%
Kamu cégtől rendeltél.
2019. ápr. 3. 21:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
100%
Be is terhelték az összeget vagy csak zárolás van?
2019. ápr. 3. 23:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
100%
Kérj hivatalos tranzakció igazolást a banktól (ne a netbankból töltsd le, fizetni is kell lrte azt hiszem) és azt küldd el nekik.
2019. ápr. 4. 03:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Kamu cég nem lehet, mert van vagy 30 boltjuk. Még egy magyar srác is dolgozik nekik.
2019. ápr. 4. 09:04

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!