Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Biztosítások » Pár hónappal korábbi tb-tartoz...

Pár hónappal korábbi tb-tartozás kiegyenlítéséről hol tudok érdeklődni, Honnan tudhatom, hogy mennyivel tartozom?

Figyelt kérdés
Kb fél éve mikor már nem volt jogviszonyom és még nem dolgoztam, volt 1 vagy 2 hónap amit nem tudtam befizetni, mert nem volt csekk már hozzá. Azóta kaptam ügyfélkapun keresztül levelet , hogy van tartozásom, de ez a levél már törlődött 30 nap után a rendszerből. Abba volt az összeg meg hogy kit kéne hívnom ez ügyben. Tud valaki ilyen elérhetőséget amin ezt jelezhetem, hogy küldjenek csekket, illetve hogy mennyi a tartozás? Vagy ezt személyesen kell intézni?

2022. jan. 15. 17:24
 1/5 anonim ***** válasza:
100%

Ügyfélkapu, ebev szolgáltatások

Le kérsz egy adószámlát és kiderül mennyi a tartozásod

Tudsz fizetni elektronikusan is NAV EFER rendszeren innen az ebevről át navigálva bankkártyás fizetéssel is, vagy csekket kérsz, ÁNYK-s telepített CSEKK elnevezésű nyomtatványon

Vagy mindez személyes ügyfélszolgálaton

2022. jan. 15. 18:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:

Köszi, Sikerült így megtalálni,

viszont tudnál még abban segíteni, hogy még a befizetéshez is eljutottam, kitöltöttem az adatokat, viszont visszadobott egy oldalra, ahol az egész összegezve van utalásról, de a státusznál meg az szerepel, hogy: bank elutasította.

De semmi konkrétat nem ír, hogy ennek mi az oka. Szerinted? Lehet kell idő neki még át megy? vagy megint kérdezzem le és próbáljam meg fizetni újra?

2022. jan. 15. 19:06
 3/5 anonim ***** válasza:
100%

IGen, előfordul hogy maga a rendszer sz_rakodik, és elutasításnak veszi

Ha van netbankod, nézd meg, hogy a levonta-e az összeget a bank, és esetlgesen - nem tudom minden banknál így van-e, - még nem könyvelt tranzakcióként ott van-e már

2022. jan. 16. 00:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
Semmi nyoma netbankban az egésznek. Nincs levonva és nem is jelzi sehol, hogy fog történni ilyen tranzakció. Viszon ügyfélkapun meg elfogadó nyugtát kaptam és nem elutasítót, ami a segédlet alapján azt jelenti, hogy sikeres volt. Szóval érdekes...
2022. jan. 16. 13:05
 5/5 anonim ***** válasza:

Az ügyfélkapus elfogadó nyugta nem magát a pénz tranzakció elfogadását jelzi hanem csak egy nav rendszer által generált nyugta amit nagy hibára akkor kiad (a nyomtatvány beküldős nyugtával ellentétbe) mikor a fizetési folyamat még végig se futott. Nekem is előfordult már hogy a banki tranzakciót visszadobta de nyugta volt.. sajnos a netes fizetés esetén nem a nyugta az irányadó hanem a végbement tranzakció amit látni a netbankba (NAV EFER Budapest vagy valami hasonlóan kellene lenni neki a banki rendszeredbe)

Ha nem, akkor fuss neki még egyszer az online fizetési folyamatnak vagy várd meg a csekket / igényelj csekket személyesen NAV ügyfélszolgálaton vagy elektoenikusan. Ha személyesen mész be akkor ott helybe bankkátyás fizetéssel rendezheted is

2022. jan. 16. 13:20
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!