Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Biztosítások » Más is járt így az ING-vel?

Más is járt így az ING-vel?

Figyelt kérdés
Férjem nevére kötöttünk náluk biztosítást, azóta a második ügynök volt fenn bemutatkozni. Átvittük hozzájuk a magánnyugdíjpénztárunkat is. Tavaly augusztusban kértük, hogy jöjjön ki, és írjuk át az én nevemre a biztosítást, hogy vissza tudjuk igényelni az adókedvezményt. (férjemnek nem jár) Egy csomó papírt aláírtunk, és most kijött a papír, hogy egész évben a férjem nevén maradt. Nem akarom az üzletkötőt felhívni, mert feleslegesnek tartom, akkor sem intézett ezek szerint semmit, most sem hiszem, hogy fog. Hogyan találom meg valamilyen felettesét? Kérthetem tőlük azt a pénzt, amitől elesek az adóvisszatérítés miatt?
2009. febr. 10. 08:00
 1/9 anonim ***** válasza:
Biztosításnak szerintem csak a kedvezményezettjét lehet átírni, valószínűleg ezt írtátok alá, nem azt, hogy ki kötötte meg, hiszen akkor az már egy másik biztosítás.
2009. febr. 10. 11:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
Nem, mert megbeszéltük velük, hogy az adóvisszatérítés miatt van erre szükség. Még mondták is, hogy előbb kellett volna...
2009. febr. 10. 14:11
 3/9 anonim ***** válasza:
Egy biztosításban szerepel a szerződő, a biztosított, az elérési és a haláleseti kedvezményezett. Ebből csak a biztosítottat nem lehet megváltoztatni, hiszen a biztosító arra vállalja a kockázatot. A többi nem érdekli. Pl., hogy ki fizet, vagy éppen kit illet majd a pénz.
2009. febr. 11. 11:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:

Ma már létezik olyan biztosítás, ahol lehet a biztosítottat is változtatni, nem csak a szerződőt.

De a te setedben nem volt korrekt az ügynök, mert akkor nem csinálták meg a szerződőváltást és szerintm jogosan kérheted rajtuk számon, ha tudod bizonyítani, hogyx azért találkoztatok korábban, mert szerződőt akartatok módosítani! Ez sajnálatos eset, mert így megkárosított titeket... :-( Szerintem határozottan fel kell lépni az ügyben, írni a legfelsőbb vezetőnek ajánlott tértivevényes levél vagy saját személyes átvétel bélyegzővel. Ha ezután sem térítenek, akkor végső esetben fordulhatsz a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőséghez, vagy a PSZÁF-hez! Sok sikert!

2009. febr. 12. 21:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
Ja és még csak annyit: mi az hogy nem akarod felhívni az ügynököt? Én tuti, hogy erősen számonkérném rajta, hogy mit nem csinált! "Nehogy már még te kérj elnézést"! Ha hibáztak, fizessenek! Ezt írom úgy, hogy magam is közvetítek biztosításokat és nem ellenségeim a biztosítók, sőt...
2009. febr. 12. 21:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:

Hát igen, gondolkodtam, hogy felhívjam-e. De minek? Ha eddig nem intézett semmit. Csak az a baj, hogy az összes aláírt papírt elvitték (ketten is voltak itt egyszerre), így nem tudom,hogyan fogom bizonyítani. De lehet, hogy megpróbálom!

Köszönöm a válaszokat!

2009. febr. 13. 10:28
 7/9 anonim ***** válasza:
Utolsó előttinek! Megmondanád, hogy melyik biztosítónál, melyik konstrukciójában lehet biztosítottat váltani? Ez komolyan érdekel! Akár privátban is! (mielőtt félreértenéd, tényleg nem akadékoskodni szeretnék)
2009. febr. 13. 10:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
90%

Kedves Kérdező!

Szerintem ne hagyd a dolgot veszni! Bár nem tudom az éves díjat, ha egy minimumot is fizetsz (kb. havi 10 e Ft), akkor is visszajár az államtól min. 24 ezer forint.

Szerintem ennyit megér az utánajárás! Ha nincs meg egy db papír sem, akkor is kell szerepeljen vmi a biztosítónál, hogy mit írtál alá. Tapasztalatból mondom, hogy nem elég úgy odamenni egy biztosítóhoz (az ING-hez meg főleg - bocs, de ez az igazság), hogy elnézést kérek, szeretném megtudni, hogy...bal-bla, mert ebben az esetben lehet nem sok sikerrel jársz.

Teljes felháborodással és ha kell nagyon kemény szavakkal indulj neki, mert különben nem lesz eredménye. Ha ezt a stílust nem érzed magadénak, akkor javaslom vigyél magaddal vkit, rokont barátot...

Tényleg drukkolok!

2009. febr. 13. 13:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
Járt bizony. Nem ugyanilyen szituban, hanem visszavásárlásban estünk el pénzektől az ING-ügyintéző hozzá nem értése és teszetoszasága miatt. Az általános tapasztalat velük kapcsolatban, hogy addig iszonyatosan aktívak, mígmeg nem kötöd náluk a biztosításodat, a már meglévő ügyfelekkel csupán annyira törődnek, hogy újabb biztosításokat vásároltatnak velük, a régiek gondozása már nem hoz számukra bónuszbevételt. Nem tudom, a többi biztosító ügyintézői is ilyenek-e, gyanítom, ez nem csak az ING "üzletpolitikája".
2009. aug. 22. 09:45
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!