Kezdőoldal » Állatok » Egyéb kérdések » Szeretnék egy kecskét a...

Szeretnék egy kecskét a kertes házunkba, főleg a gyerek miatt. Egyáltalán mit kell tudni a kecske tartásáról? Mik a feltételei, velejárói?

Figyelt kérdés

Teljesen laikus vagyok.Minden hasznos információ érdekel.

Köszi!


2012. márc. 23. 15:38
 1/8 anonim ***** válasza:
75%
a kecskéről főleg azt kell tudni hogy mindenhova képes felugrani, felmászni, eljut mindenhova ahová csak akar:D Mi is tartottunk régebben, de folyton elszökött, kiugrott a kerítéseken vagy éppen átmászott rajtuk(fogalmam sincs hogy jut át egy közel 2 méteres kerítésen), megzabálta az összes virágot, zöldséget, volt hogy a melléképület tetején találtuk meg, összetörte a cserepeket... Elég idegesítő egy állat. :)
2012. márc. 23. 15:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
60%
valamint szörnyen büdös. Büdösebb mint a juh,pedig az se semmi
2012. márc. 23. 16:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
Mindent megeszik, lerág, még a fáknak a kérgét is, amitől kinyirodik az összes fa, összes növénynek annyi. De azért aranyosak, és a kecsketej nagyon egészséges.:-) És nem kell füvet nyírni:-)
2012. márc. 23. 19:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
68%

Az igaz, hogy nagyon leleményesek és mindenevők, nálunk többek között egy régi trabant kaszniját is elfogyasztotta :)

Viszont ha van egy megfelelően megépített, fedett karám, akkor nyugodtan lehet tartani (persze nap közben érdemes lemozgatni, kiengedni, hatalmas a mozgásigényük!). Nagyon hálás jószágok, szívesen játszanak a gyerekekkel is. Rengeteget legelnek, nagyon jó tejet adnak, tehát én biztatnálak a tartására. Az nem igaz, hogy büdösek, rendben kell tartani a helyüket, mint minden állatnál és kész.

Ezt nézd még át, aztán hajrá:

[link]

2012. márc. 23. 20:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
100%