Kezdőoldal » Állatok » Halak, akvarisztika » 92 literes akváriumba jók...

92 literes akváriumba jók ezek a halak?

Figyelt kérdés

Kezdő vagyok, és igyekeztem utánaolvasgatni, és számolgatni hogy jó-e ez így, de érdekelne nagyon hogy a tapasztaltak szerint ez megfelelő-e.


A halak:


6 ékfoltos razbóra

10 neonhal

3 páncélosharcsa

3 baltahasú lazac

+ 1 red cherry garnéla


Tudom hogy illene guppit tenni bele, de félek hogy nagyon elszaporodnának. Bármilyen tanácsot szívesen fogadok. Pl a baltahasút abszolút nem tudom hogy lehet-e neonnal és razbórával tartani. Érdekelne hogy mi helyett mit tennétek bele, és mennyit. És ha szerintetek mégis kellene guppit tartani mondjuk a baltahasú helyett, akkor a nemek eloszlása hogy alakuljon?

Írhattok teljesen más halakkal is ötleteket, csak kérlek hogy darabszámmal együtt, az akvárium méretéhez viszonyítva.

Előre is köszönöm a segítséget.


2011. márc. 15. 23:09
1 2
 11/20 anonim ***** válasza:

Szia!

Ez az utolsó összeállítás teljesen jó, nem lesz problémád semmivel. Nincs benne kivetni való.

2011. márc. 16. 08:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/20 A kérdező kommentje:
Nagyon köszönöm :)Akkor ez lesz a befutó.Különösen örülök hogy te adtad rá áldásod. Köszi mégegyszer!
2011. márc. 16. 08:48
 13/20 gfero ***** válasza:
ha nincs 1 nőstény se közöttük akkor nem bántsák egymást jó az összeállítás de még törpe szívóharcsából ha akarsz tehetsz még 2-3 darabot
2011. márc. 16. 08:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/20 A kérdező kommentje:
Rendben. Köszönöm szépen.
2011. márc. 16. 08:50
 15/20 A kérdező kommentje:
Még abban is kérnék segítséget hogy milyen tápok azok, amik elengedhetetlenek hogy mindenki jóllakjon. Előre is köszi
2011. márc. 16. 08:54
 16/20 gfero ***** válasza:
fagyasztott eledel 1 tálcában 30 adag és kiegészítésként tetra,sera,jbl lemezes.
2011. márc. 16. 09:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/20 anonim ***** válasza: