Kezdőoldal » Állatok » Halak, akvarisztika » A 20 l-es akváriumom vize...

A 20 l-es akváriumom vize habzik, a fala 2 nap után homályos lesz és barna trutyit törlök le róla. Kezdő vagyok segítség! Mi a probléma?

Figyelt kérdés

Van egy barna tarisznyarákom,3 neonom,6 dánióm(2 sárga,pink,leopárd) 2 hal amit kaptam,és nem tudom mi,elevenszülő.

A fő problémám az hogy habzik a víz,és nagyon hamar homályos lesz az akvárium fala,a növényeken is sok szennyeződést látok,és nem tűnnek egészségesnek.Sok gond van a a rákkal,mert előszeretettel pusztítja a növényeket.A víz nem zavaros.

Nem mostam ki teljesen az akváriumot az előző vizet raktam vissza,pótoltam a hiányzó vizet,vízkezelőt,pici metilénkéket,algagátlót raktam bele.

Előtte egy hónapig bírta úgy hogy egyszer részleges vízcserét csináltam.

Mit csináljak most?


2011. dec. 13. 15:50
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:

ez úgy rossz ahogy van. Nem tudom ki ajánlotta neked ezt az akváriumot, ilyen halakkal, de jól átvert.


ezek közül a rákot lehet egyedül ekkora helyen tartani.


a baj valószínűleg a túltelepítésnek köszönhető, a víz hamar szennyeződik a sok haltól, ezért nem is egészségesek a dánióknak hatalmas úszótérre van szükségük, ahogy a neonoknak is, sokkal nagyobb csapatban kéne őket tartani...


az sem jó, ahogy takarítod, normális nem túltelepített akvárumban is heti 20%os vzcsere kell, de 30 liter alatt nem árt a heti 2szer 20%... ilyen hülyeségek hogy metilénkék meg algagátló nem kell bele, mert ebben a helyzetben ez sem segít...


javaslom, hogy ajándékozd/add el a halaid, de szólj a leendő tulajnak, hogy karanténozza őket, mert lehet, hogy betegek, fertőzöttek... ha ezt nem teszed meg a halaidnak rövid időn belül befellegzik... vagy te is vehetsz egy nagyobb akváriumot, de akkor viszont nagyon olvass utána, hogy mit hogyan kell csinálni és csak úgy vágj bele.


nem leszólni akarlak, de ez így borzasztó.

2011. dec. 13. 16:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim ***** válasza: