Kezdőoldal » Állatok » Halak, akvarisztika » Kezdő haltartónak jò a...

Kezdő haltartónak jò a 72l-es akvárium?! (további kérdések)

Figyelt kérdés

Kezdő vagyok, először lesznek halaim. szerintetek egy 72l-es akvàrium megfelel?! Milyen és mennyi halat érdemes/lehet tartani!??

Kötelezö felszerelések?! Dísztàrgyak? Mit gondoltok a műanyag tàrgyakról,díszítőelemekről?!

Jaa!!! :-D Melyik az a hal aminek mind2 oldalán van 1 csík és a sötétben vilàgít????! :-D:-D:-D



2012. jún. 28. 18:25
1 2
 11/17 anonim ***** válasza:
Jajj.. az enyém egyben a 2! :P
2012. jún. 28. 18:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/17 bamboochatheone ***** válasza:

Magyarul szivacsszűrő. Rettentő kevés szűrés 54 literhez...oda legalább Eheim Pick-Up 2008 kellene.

Neked pedig 72 literhez egy Eheim Pick-Up 2010.

2012. jún. 28. 18:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/17 anonim ***** válasza:

Ezek közül valamit:


Citromlazac, Egycsíkos törpeszájú hal, Díszes törpeszájú hal, Zászlós akara, Sziámi harcoshal, algázó géb, Karcsú díszmárna, Leopárd dánió, Zebra dánió, Kolibri hal, Fekete neonhal, Fecskendező pontylazac, Baltahasú lazac, Törpeszívóharcsa, Mézgurámi, Guppi, Törpe páncélosharcsa, Foltos páncélosharcsa, Törpe villásfarkú kalászhal, Boraras Urophthalmoides, Danio erythromicron

Danio erythromicron, Amanda lazac, Endler, Danio tinwini, Aplocheilichthys Normani, törpefogasponytocska, Sokcsíkú csigasügér, Törpegömbhal

2012. jún. 28. 19:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/17 anonim ***** válasza:

ne a boltból tájékozódj kedves 1.

ha arra van neted hogy hülye válaszokat írj ki akkor arra is lehetne hogy uránaolvass a dolgoknak.

ajánlom neked is és a kérdezőnek is ezt az e-bookot.

kezdőknek szól. én is mindent megtudtam belőle ami kellett a kezdéshez.

[link]

[link] a kezdőoldalon ha legörgetsz akkor még találhatsz ilyen e-bookokat.