Kezdőoldal » Állatok » Halak, akvarisztika » Na most már mivan? Xd valaki...

Na most már mivan? Xd valaki segítsen!

Figyelt kérdés

van egy fiú,lány zebradánióm,egy nagy alganyalóm,és egy fiú szifóm:) na az van hogy bekavarodtam..5-6 napja azt vettem észre hogy nagy a lány zebradánióm hasa,amit eddig nem vettem észre..lehet hogy terhes lenne? de nemtudom..olvastam hogy a nőstények kövérebbek a hímeknél,szóval akkor lehet hogy nem is terhes? egy terhes zebradánióról tud valaki képet küldeni? és hogy néz majd ki a nőstény 1-2 nappal az előtt mielőtt kiívná a kishalakat?:) interneten az összes oldalt elolvastam a zebradániókról,de ilyet nem találtam :s


kérlek aki tud válaszoljon minden kérdésemre

(és elnézést a terhes szó miatt,csak nem nagyon jutott más az eszembe!!!)

és kérlek azt is nézzétek el hogy KEZDŐ vagyok és eddig nem volt zebradánióm ,ezeket unokatesóméktól kaptuk,mert nekik kettétört az akváriumuk..eddig nekem vitorlás halam volt,cápaharcsám(pici),alganyaló,2 szifó...amiket legfölül nem soroltam azok meghaltak!:'(



2012. szept. 3. 17:53
 1/10 anonim válasza:
kiivni a kishalakat biztosan nem fogja mivel ikrákkal szaporodik a zebradánió és nem elevenszülő szóval csak szimplán nagy a hasa
2012. szept. 3. 17:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim válasza:
jah és még annyi hogy a nősténynek gömbölyödik ki a hasa
2012. szept. 3. 17:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:

Szia!

Hány literes az akváriumod? Csapatban érzi jól magát ez a hal. Nem tudom,hogy tudod-e, a zebradánió nem elevenszülő,hanem ikrát rak. Még nem voltak ilyen halaim. Bár az is lehet,hogy beteg. Nem gülledt a szeme? Nem áll el a pikkelye néhány helyen?


És ha már írtad, hogy voltak halaid, mekkora akváriumban voltak a vitorlások? És a márna? AZ is lehet,hogy nem megfelelő méretű az akváriumod.. Szűrőd van?

2012. szept. 3. 18:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:

Nem terhes, hanem ikrás.

A hasa azért gömbölyödik ki, mert ikrás.