Kezdőoldal » Állatok » Halak, akvarisztika » Akváriumban minden?

Lopi 13 kérdése:

Akváriumban minden?

Figyelt kérdés

Van kb.4-5 hónapja akváriumom (tehát kezdő vagyok ebben a témában), de teljesen elbizonytalanodtam, hogy jól csinálok e mindent. 72 literes az akvárium, Eheim pickup 2006 os szűrő van benne, van egy levegőztető és egy fűtő. Az aljat egyszerű színes kavics (amit a kereskedésben kapni) van benne 3 műnövény.Metilinkéket használok bele azt mondták hogy ez kell meg teszek bele algagátlót.A halak:- 3 db vitorlás

- 3 dánió

-2 tetra

- 2 díszmárna

- 5 db hal van még aminek nem tudom a fajtáját :/

Kaját ilyen biotop díszhal mixet használok. Nem tudom hogy sikerült mindent leírnom :/

Így jól csinálom vagy teljesen elrontottam, mert szeretném ha a halaknak minél jobb lenne!

Előre is köszönöm a válaszokat.



2014. márc. 10. 20:23
 1/9 anonim ***** válasza:
17%

Rebeka, te vagy az? :)


Amúgy szerintem jól csinálod.

2014. márc. 10. 20:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 YourDestiny ***** válasza:
46%
Nekem troll kérdés érzetem van, de ha netán nem az, akkor fordíva. Nincs olyan, amit jól csinálnál.
2014. márc. 10. 20:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:

1. Nem ez nem troll kérdés

2. Nem akarok senkit leszólni de kaphatnék normális(abb) válaszokat esetleg tanácsot.

2014. márc. 10. 21:08
 4/9 anonim ***** válasza:
54%

műnövény helyett vegyél élő növényt, nem ártana egy kis világítás sem, hogy szebben látszódjanak a halaid. Ha töltesz fel képet megnézzük milyen az az 5 db hal :)

3db vitorlásnak 1-2 hónapon belül kicsi lesz az akvárium. Nekem 200 L-be volt 2 db. Ők szeretnek hosszan úszkálni az akváriumban, szeretik a hosszú szálas növényeket. Ami tuti szerintem az, hogy a vitik nem nagyon érzik jól magukat abban a kis akváriumban!

színes kavics alatt a folyami kavicsot érted?