Kezdőoldal » Állatok » Halak, akvarisztika » Kezdő vagyok az akvarisztikába...

Kezdő vagyok az akvarisztikában, de szerintem ez a hal terhes. Mikorra várható a szülés? Mikor tegyem külön?

Figyelt kérdés

[link]

[link]

[link]

[link]

[link]

[link]


2016. jún. 7. 11:54
 1/6 anonim ***** válasza:
Még van idő az ellésig. Amikor a halad szinte "kocka" alakot vesz fel, mikor olyan telt lesz, hogy sötétebb lesz benne az a "folt" akkor várhatóak napokon belül a kishalak. Ha dús a növényzet, akkor nem szükséges kivenni, mert elbújik elléskor benne, és a kishalak ott fognak élni amíg el nem érik a kb 4-5mm hosszúságot, csak azután merészkednek elő. A kishalak átlátszóak, halványak, de a szemük jól láthatóan fekete.Ha van elletőd beleteheted a nőstényt elleni, de mondom, ha dús a növényzeted akkor szerintem engedd az anyahalat ott megelleni. A kishalaknak is jobb ott, feltéve, ha nincsenek ragadozó halaid, akik felfalhatják őket, ha nem dús a növényzet. Még biztos van 1-2 hét az ellésig. Ezek a halak 5 hetente ellenek. Hány literes az akváriumod? Hány halad van, milyen fajták?
2016. jún. 7. 13:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Koszonom a választ! 50 literes, van benne 5 nőstény Guppi es 2 hím Guppi, 1 pár Molli es 4 db neon hal 😊
2016. jún. 7. 15:11
 3/6 anonim ***** válasza: