Kezdőoldal » Állatok » Hüllők » Újabban érdekelnek gekkók,...

Újabban érdekelnek gekkók, gőték, békák. Melyiket javasoljátok?

Figyelt kérdés
Ha gőtét akkor: tűzhasú gőtét, ha békát akkor: keleti tűzhasú unkát tartanék. Gekkók közül mit javasoltok? (kezdő vagyok ebben a dologban)
2009. febr. 24. 18:06
 1/7 A kérdező kommentje:
Segítsetek, gekkókrol írjatok, hogy nehéz e tartani, mit eszik stb..
2009. febr. 24. 19:13
 2/7 anonim válasza:
100%
Nehéz a tartási körülményeit biztosítanod. Attól függ mennyi időd és pénzed van rá. /pld: reggel este permetezni kell langyos eső vizzel, hogy elég nedvességhez jusson./ Állandó melegen kell tartani 35-38Co-on.
2009. márc. 5. 16:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim válasza:
100%
Csak élő rovartáplálékot./pld:lisztkukac, tücsök, légylárvák,stb./
2009. márc. 5. 16:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
Leopárd gekkót vegyél. Nekem 7főn lesz egy. Igénytelenebbbik fajta, nem azt jelenti, hogy nem igényel törődést. csak pls elég 2-3 havonta takarítani. Egy helyre kaksizik. A kajája olcsón megoldható. 1 leot már tarthatsz egy 60*40es terráriuman, kicsit kisebb is lehet. Homokot ne tegyél alá!!!! Papírtörölközőt, újságot rakj alá. a Homokot kajálás közben lenyelheti és emésztési problémákhoz vezethet, akár halálhoz is. Keress gugliban.
2009. okt. 11. 10:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim válasza:

én személy szerint a leopárd gekkót javaslom:)

nem nehéz a tartása, nem drága, csodálatos állat :)

nekem is van és imádom:)

2010. jan. 7. 21:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim válasza:
Kínai tűzhasú gőte. A jég hátán is elél, tehát, ha esetleg nem nagyon van időd néha etetni, vagy vizet cserélni, akkor is elvannak:)
2010. máj. 23. 22:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:

Leopárdgekkó a legjobb szelid szép nyugott rovarevőnekem van egy nagyon könnyü tartani. www.reptilia.hu

ha emelett dintenél v bármely gekkó mellett

2011. aug. 10. 22:46
Hasznos számodra ez a válasz?