Kezdőoldal » Állatok » Kisemlősök » Van egy törpenyulam, ki lehet...

Van egy törpenyulam, ki lehet őt rakni a fűre?

Figyelt kérdés

Most kaptam húsvétra és még kezdő vagyok nyúl tartásban és nem tudom hogy ki szabad e raknia fűre(ketreccel körül zárom, hogy ne menjen el vagy rá rakom a nyúl hámot és úgy)

Akkor nem lesz semmi baja??



#udvar #törpe #nyúl.fű
2013. máj. 2. 17:33
 1/8 anonim ***** válasza:
ha nem tud megszökni úgy igen.
2013. máj. 2. 17:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
Persze, nyugodtan vidd ki. Nekem is van törpenyuszim és szokott kint lenni. Bár a hámot nem szereti annyira, de ettől még nagyon élvezi ha kint lehet. Füvet, ágakat rágcsál nincsen semmi baja. Persze a macskákra, kutyákra vigyázni kell. Egyszer még télen is kint volt, ugrált a legnagyobb hóba :) de hamar bevittem nehogy beteg legyen. Ha vigyázol rá nem lesz baja. :)
2013. máj. 2. 17:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
Dehogy rakd ki, még a végén elpusztul!!
2013. máj. 2. 17:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
De lesz baja, pár hét múlva megdöglik. Lévén, hogy húsvéti nyúl gondolom nem sokat tudsz a tartásáról. Ha nincs beoltva a szúnyogok által terjesztett myxomatosistól hamar megdöglik.
2013. máj. 2. 17:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
Oltás nélkül ki ne vidd!
2013. máj. 2. 17:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:
Nincs oltása vagyis nem tudok róla, mert az előző gazdája nem mondta el, de tudok a nyulakról azért valamit szóval ezért nem kell szekálni, mert húsvétra kaptam.
2013. máj. 2. 18:39
 7/8 anonim ***** válasza:

A nyuszinal 3 hónapos koráig nem jó füvet adni, se zöldséget, se gyümölcsöt. A tied nem tudom mennyi idős.

A fűre is fokozatosan kell rászoktatni, tehát mielőtt kiviszed, előtte már adjál neki egy -egy marék füvet minden nap, nehogy hirtelen telezabálja magát a szokatlan kajával.

2013. máj. 2. 18:40
Hasznos számodra ez a válasz?