Kezdőoldal » Állatok » Kutyák » Cane corso- melyik kenneleket...

Cane corso- melyik kenneleket ajánlanátok?

Figyelt kérdés
Korábban feltettem egy kérdést, hogy ajánljatok munkakutyákat, végül barátommal úgy néz ki, a cane corso mellett döntünk, mindkettőnknek szimpatikus, kívül-belül, azok alapján, amiket olvastunk. Érdekelne, hogy ki melyik kennelt ajánlja. Számoma elsősorban nem a kiállítási eredmények a fontosak, hanem hogy a kutya jó idegrendszerű és egészséges legyen.

2012. okt. 18. 08:35
1 2
 1/11 A kérdező kommentje:
Illetve az is érdekelne, milyen szűrésekre kell odafigyelni, úgy egyáltalán mi az, ami fontos egy kutyavásárlásnál. Sosem volt még tenyésztőtől kutyám, így elég laikus vagyok:)
2012. okt. 18. 08:38
 2/11 anonim ***** válasza:
22%

Szia!

Szerintem próbáld meg a Noé Cane Corso fajtamentését: [link]

Persze náluk nagyrészt nem kölyök kutyák vannak, de tudnak segíteni a választásban. Biztosan megfelelő idegrendszerű és egészséges kutyust kapnátok, ráadásul óriási segítség az örökbefogadás, hiszen rengetek kutya kerül az utcára, még fajtiszta is...

Ha mégis tenyésztő mellett döntötök, akkor nagyon nézzetek utána a hátterének, nehogy valami hobbi szaporítótól vásároljatok!

2012. okt. 18. 08:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 A kérdező kommentje:
Most az egyszer kiskutyát szeretnék tenyésztőtől, egyébként van már 2 befogadott kutyám.
2012. okt. 18. 09:06
 4/11 anonim ***** válasza:
33%
Ha jól emlékszem akkor sportolni szeretnél vele, konkrét tenyészetet ugyan nem tudok ajánlani, de nem sokan dolgozgatnak ezzel a fajtával, így azt ajánlanám, hogy nézz körül a honlapokon és a szűrések mellett azt is figyeld, hogy esetleg kinek milyen vizsgája van, indultak e versenyeken... Vagy én első körben olyan helyen érdeklődnék, akik munkakutyákkal foglalkoznak pl azok az iskolák vagy személyek/csapatkapitányok... akiknek a tagjai kint voltak az FCI VB-n, nekik egész jó rálátásuk van ezekre a dolgokra és biztos nem kiállítási kutyát ajánlanak.