Kezdőoldal » Állatok » Kutyák » 6 hetes kölyök etetése,...

6 hetes kölyök etetése, itatása? Mit mennyit? Kezdő vagyok, az anyja elpusztult.

Figyelt kérdés
2016. jan. 18. 16:35
 1/8 A kérdező kommentje:
Vettem többféle tápot, juniurt amire 2 hónap van írva. Kisebbnek valót nem találtam. De elég nagy szeműek, úgyhogy konzervvel próbálkozom, fogalmam sincs mekkora mennyiséget kellene megennie.
2016. jan. 18. 16:36
 2/8 A kérdező kommentje:
állatorvossal csak holnap tudok beszélni
2016. jan. 18. 16:37
 3/8 anonim ***** válasza:
25%

Milyen tápok? Premium minőségűt vegyél, Britet, Acanat, Belcandot és társait. Áztasd be, úgy könnyebben megeszi. A Chappi, Pedigree, Tescos és társai egy rakás szemét. A konzervet is felejtsd el, semmi tápanyag nincs benne, kb. 80%-a víz és rengeteg ízfokozót és cukrot tartalmaz.

Rizst, tojást, túrót, húst kaphat. A sertésen kívül minden más húst akár nyersen is megeheti.

2016. jan. 18. 16:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 Trafó1 ***** válasza:
15%
Ha hat hetes akkor nincs baj, vegyél konzervet és tedd elé napi háromszor annyit fog enni amennyit jónak lát , nem ártana féreghajtót adni neki.
2016. jan. 18. 16:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:
igen, a jobb minőségű szárazzal próbálkoztam, aztán vettem olcsóbbat is (pedigree) de nem nyert, a konzervből legalább evett. Viszont inni sem nagyon akar, vagy lehet hogy elég ennyi neki és túlaggódom. sokat alszik, de amikor ébren van akkor játszik. Féreghajtót holnap kap. Milyen oltásokat kell most kapnia, és chipet mikor kell kapnia? Esetleg egyéb tennivalóm, tudnivalóm van?
2016. jan. 18. 16:57
 6/8 anonim ***** válasza:
Chippet kaphat most is, illetve az első parvo elleni oltást kell megkapnia.
2016. jan. 18. 17:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza: