Kezdőoldal » Állatok » Lovak » Milyen szinten lovagolsz?

Milyen szinten lovagolsz?

Figyelt kérdés
Az lenne a kérdésem, hogy milyen szinten vagytok lovaglásbol? Szívesen olvasnék efféle történeteket. Azért írtam ilyen hülyén a kérdést mert máshogy nem engedte

2021. szept. 26. 20:24
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
93%

Nehéz megmondani.

Egy 3 jármódban biztonsággal közlekedő lovas azt mondja profi vagyok. Sok edzőnél több tudással rendelkezem. Én viszont haladónak tartom magam. Az edzőm elismeri hogy a versenytársaimhoz képest nagyon jól állok, viszont hozzá viszonyítva abszolút kezdő vagyok. És ez nekem nem elég.

Olyan szigorúan veszem magam, mint ahogy az edzőm tekint rám, viszont ez alapján nem viszonyíthatom magam a többiekhez, és nincs is kedvem magam másokhoz hasonlítgatni.

2021. szept. 26. 20:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
73%
1.Állatok-lovak kategóriában van és nyilván nem a szexuális pózra gondolt. Ebből leszögezem hogy perverz vagy aki mindenben a szexet látja...
2021. szept. 26. 21:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
78%
#3 én meg leszögezem hogy szerintem csak poénkodni akart, csak nem nagyon jött össze.. 😂
2021. szept. 26. 21:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 A kérdező kommentje:
Köszi kettes, Hármas.
2021. szept. 26. 21:52
 5/12 anonim ***** válasza:
86%

Valahol a kezdo es a halado kozott vagyok, bar en magamat inkabb a kezdobe sorolom, az edzommel ellentetben.

3 jarmodban biztonsaggal lovagolok azokon a lovakon, amik a lovardaban vannak. Erosen szelektalva vannak, mert kisgyerekeket is lovagoltatnak, szoval nincs koztuk sem nagyon nehez lovaglasu, sem kiszamithatatlan lo. Szoval teljesen idegen lovat nem tudom, hogy hogy tudnek ellovagolni.