Kezdőoldal » Állatok » Lovak » Milyen miskolci (vagy a...

Milyen miskolci (vagy a környéki) lovardákat tudtok/ismertek?

Figyelt kérdés
Tudok lovagolni,nem kezdő vagyok.Várom a saját tapasztalatot,miért menjek oda és hogy miért ne.(Megfizethető lovardákat várok.)
2011. jún. 26. 21:23
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:

Bükkszentkereszt: jó,ha már tudsz lovagolni,ha terepre akarsz menni. Tanítani nem nagyon tanítanak,inkább a tereplovaglás a jobb náluk.

Görömböly: oktató függvénye,van aki szereti,van aki nem. Sárga csikó: nem ismerem,de úgy hallottam nagyon drága.

Miskolc és mályi között is van egy lovasiskola,úgy tudom jók az oktatók,van terepre is lehetőség,nem a legdrágább,de nehéz oda menni,mert nagyon tele vannak.

2011. jún. 26. 21:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 A kérdező kommentje:
Köszönöm.A görömbölyiről hallottam,de nem tudom melyikre gondolsz mert ott van 2 is,sőt 3.A többiről is hallottam,csak nem olyanoktól akik tapasztalatot is mondtak.
2011. jún. 26. 21:44
 3/17 anonim ***** válasza:

A Bükkalja lovasiskolára gondolok. Pár éve jártam oda,két oktatóm volt,mindkettő nagyon rendes,de jól oktatott,jó ló is volt.De hallottam egy oktatóról,aki csak "utaztatja" a lovasokat. Olyat hallottam,hogy valaki azért nem maradt,mert ugratni nem akart volna,azt lehetett volna gyakorolni,de pl terepre nem lehetett eljárni,arra lett volna pedig igény.

Közben nővérem megkérdeztem a sárga csikóról,azt mondja jól oktattak ott is,rendesek voltak,jó lovakkal,bár nem kifejezetten sportoktatók.

Bükkszentkereszten régebben jártam párszor.Rendes oktatás nincs,csak kiviszik az embert az erdőbe,attól függően mennyire tud lovagolni,vezetik a lovat,vagy ők maguk is lovon mennek.

A mályi mellettiről hallottam nagyon jókat.Egyszer nézelődni mentem ki.Ami nekem nem tetszett,hogy egyszerre többen voltak a pályán(személy szerint ez zavar engem),viszont nagyon odafigyeltek mindenkire,kezdőtől a haladókig,akik oda járnak nagyon szeretik.