Kezdőoldal » Állatok » Macskák » Mennyire viseli meg a macskát...

Desmond89 kérdése:

Mennyire viseli meg a macskát (lakásban tartott), ha esténként alvás idejére (7-8 óra átlagban) bezárjuk egy kb.6 m2-es fürdőszobába?

Figyelt kérdés

Természetesen ott van a macskaalom, az alvóhelye, kaja, víz, és rengeteg játék. 5 hónapos. Reggelente persze készülődésnél amikor meghall minket, egyből nyávog, hogy engedjük ki.

Hozzáteszem, hogy jókedvű energikus, személy szerint nem látom rajta, hogy ez megviselné, de én laikus vagyok, ezért kérdezném a nagyérdeműt.



2014. febr. 5. 14:41
 1/10 anonim ***** válasza:
100%
Ha ez néhány alkalommal fordul elő akkor oké, kibírja, nyilván nem repes az örömtől hogy egy kis lyukba van zárva egyedül, de néha még ez elmegy. Remélem nem mindennapos dolog. Miért van bezárva estére?
2014. febr. 5. 14:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
Én nem tudok olyan indokot, amiért külön kellene zárni éjszakára. Nekünk 4 macskánk van, igaz kertes házban lakunk, de éjszakára mindannyiuk bejön, és ott alszanak, ahol akarnak. Van nekik külön helyük, de az is előfordul, hogy valamelyik a takarón alszik. Nem muszáj őket a fürdőbe zárni, ha nem akarod, hogy bemenjen a hálóba, egyszerűen bezárod a hálószobaajtót, attól még szabadon mászkálhatna a lakásban. Aki ezt nem szeretné, az nem értem miért tart lakásban macskát. Nem bántani akarlak, csak tényleg nem értem.
2014. febr. 5. 14:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 A kérdező kommentje:

Köszönöm a választ. A helyzet az, hogy nem megoldható, hogy ki-be járkáljon a macska. (házból kertbe, és vissza)

Azt vettem észre, hogy esténként sűrűn aktív a macska, és nem szeretnénk esténként kétszer-háromszor arra kelni, hogy a macska futkározik, ugrál a bútorokra, mert néha azért rá tud jönni az 5perc stb.  Ezért van bezárva, és igen sajnos minden este.