Kezdőoldal » Családi kapcsolatok » Egyéb kérdések » Tanár vagyok, középiskolai, s...

Tanár vagyok, középiskolai, s két lány folyton produkálja magát előttem, hogyan kezeljem?

Figyelt kérdés
Nem akarok tantárgyat írni, maradjunk annyiban, hogy nem érettségi tantárgy az enyém. 1 éve van egy osztályom, melyben van 2 lány, akik feltűnően produkálják magukat előttem, főleg az egyikük. Leszbikus vagyok, de semmilyen oldalon nem vagyok fent, nem található olyan dolog a neten, amiből ez leszűrődhetne. Mégis az egyik lány feltűnően zavarba hoz, mert simogatja a barátnőjét az órámon és közben nézi, hogy mit reagálok. Ez borzasztóan kínos nekem, ezért már nem is nézek rájuk. Facebookon is bejelöltek mind a ketten, és szinte csak olyan képeik vannak fent, amiken túl közeli helyzetben vannak. Már félek bemenni a terembe, mert ezt minden egyes alkalomkor eljátsszák és közben suttognak, meg röhögnek rajtam, valamint az egyik óra után megkérdezte az egyikük, hogy mit gondolok a melegekről. Már nagyon kínos ez a helyzet! Mégis honnan tudhatnák, hogy meleg vagyok? Szeptemberben jöttem ebbe az iskolába, nem ismert senki. És miért csinálják velem ezt? Nem tudom már ezt kezelni, nagyon zavarba hoznak. Mit tehetnék?
2011. ápr. 25. 23:58
1 2 3 4 5 6
 1/56 anonim ***** válasza:
91%

hát ez ciki :S szerintem a legegyszerűbb, ha nem reagálsz rájuk. Tárgyilagosan válaszolj, ha kérdeznek valamit, ha épp fogdossa a másikat, akkor meg ne nézz oda!

amúgy nem lehet, hogy valakivel együtt láthattak valahol?

2011. ápr. 26. 00:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/56 anonim ***** válasza:
91%
szórd tele őket pár 1-es el és egyből nem lesz nagy pofájuk
2011. ápr. 26. 00:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/56 anonim ***** válasza:
100%
Ha tudnád, hogy én mennyi mindent tudtam a tanáraimról... a titkos szeretők, az eltitkolt zabi gyerekek, a szexképek az iskolai gépen, hivatalos ügyekről nem is beszélve... Ne becsüld le a diákokat. :)
2011. ápr. 26. 00:11
Hasznos számodra ez a válasz?