Kezdőoldal » Családi kapcsolatok » Egyéb kérdések » Mi a munkád? Szereted?

Mi a munkád? Szereted?

Figyelt kérdés
milyen iskolát végeztél hozzá? miért választottad ezt?
2012. márc. 14. 20:51
1 2 3 4
 1/33 anonim ***** válasza:
100%

Nyelvtanár végzettségem van, de sosem tanítottam, multiknál illetve nagykövetségen dolgoztam külügyi kapcsolattartóként, illetve vállalkozóként fordítok, tolmácsolok, néha idegenvezetek.


Szeretem a nyelveket, ezért választottam ezt a pályát. Tanítani is szerettem volna, de végül a komolyabb karrierépítést választottam.

2012. márc. 14. 21:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/33 anonim ***** válasza:
100%
Matek angol szakos tanár vagyok. És imádom! Az ELTÉN végeztem. Azért,mert mindig is tanár akartam lenni!
2012. márc. 14. 21:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/33 A kérdező kommentje:
épp ötleteket gyűjtök h mit kezdjek az életemmel :)
2012. márc. 14. 21:01
 4/33 anonim ***** válasza:
36%

Üzletek tulajdonosa vagyok !

Nincs sulim , mert többet is elkezdte , de meguntam és abbahagytam !

Kiindulásnak jó, de a pénzkereséshez + boldogsághoz stb. a suli csak egy papír.

A talpraesetség sokkal többet számít.

Igaz van egy egy 12 éves fiam , nem ezt mondom neki , de tudom , hogy Ő is az én génjeimet örökölte , mint én az apámét !!

Ja a két nővéremnek vörös diplomájuk van kb havi 300.000 visznek haza én a 0 sulimmal sokkal többet !

Igen messze esett az alma a fájától , de nem érdekel!

2012. márc. 14. 21:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/33 anonim ***** válasza:
100%

Adminisztrátor vagyok egy sima érettségivel és gépírós végzettséggel. Szerettem eleinte, de unalamas, monoton munka, nekem pedig kell az, hogy nap mint nap új dolgokat csináljak, emberek közt legyek. Soha nem akartam egy irodában a számítógép előtt ülni naphosszat...mégis azt csinálom most. A 12 éves kori önmagam most biztos jól bokán rúgna!!!

Szeretnék egy saját boltot, ötletem is van, hogy milyet, de pénzem sajnos nincs megvalósítani.

2012. márc. 14. 21:05