Kezdőoldal » Családi kapcsolatok » Egyéb kérdések » Miért ilyen "izé" velem anyám?

Miért ilyen "izé" velem anyám?

Figyelt kérdés

Anyukám tanár és sokszor ideges de azért néha velünk lehetne kedvesebb.Szóval amikor bemegyek a tesómmal a szobámba,hogy tanuljunk akkor szoktunk dumálgatni,röhögni meg ilyenek.És akkor bekiált,hogy tanuljatok de hülyüljetek.Meg bekiabál,hogy gyere ide!!!!Akkor én öööajj haggyá máá....

És akkor mint valami pszichós te ne höbörögj itt nem te melózól egész nap meg ilyenekek.....Meg,hogy "bunkón" szólók hozzá.Meg tökre azt hiszi,hogy nekem 10000× könnyebb mert én diák vagyok..DE NEM!! Meg ráülök az ágyra nem kapcsolom föl a villanyt és bejön kapcsoljáá máá villanyt!! Pedig komolyan egy percre ültem rá,hogy kikeressek valamit.Meg odaszól a tesómnak,hogy szólj a másiknak(aki én lennék),hogy tanuljon máá!!!!Mondja neki,hogy te legalább tanuljál legyen egy normális lányom.Megmondjuk amikor vissza hozom az uzsimat akkor miért nem raktad be a hűtőbe.Mindgyá megtéplek annyira hülye vagyok.De komolyan miért hiszi azt,hogy Ő a "főnök"

FÉLREÉRTÉS NE ESSÉL SZERETEM DE EZT AZ ÉNJÉT KI NEM ÁLLHATOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



2013. febr. 14. 21:19
 1/6 anonim ***** válasza:
Jaj ismerős helyzet, de nem kell mindent magadra venni. :) 15/f
2013. febr. 14. 21:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza: