Kezdőoldal » Családi kapcsolatok » Szülő-gyermek kapcsolat » Mit tegyek? Kérdésed rövid..

Mit tegyek? Kérdésed rövid..

Figyelt kérdés

Anyám tudtom nélkül foglalt szállást, és kijelentette,hogy nekem kell majd kifizetni a kaját amit ott megeszünk(étterem,stb.).

Na már most itt az a bökkenő,hogy nekem nincs keresetem, még diák vagyok.

A jogsira gyűjtök mivel ő nem hajlandó segíteni, "oldjam meg magam". Nyelvvizsgától elkezdve a ruhákon át mindent a félretett pénzemből veszek meg magamnak/fizetek ki.

Hogy várhatja el,hogy ő akar menni nyaralni és én fizessem ki 3 ember több napos étkeztetését? Ha ő nem tudja fizetni akkor minek foglal szállást?

Szó nélkül egyezzek bele vagy álljak ki magamért? Mit tegyek?


Felajánlottam,hogy mindenki magának fizet de azt mondta,hogy úgy nem jó.

Tényleg nem tudom mit kéne erre lépnem...



2022. máj. 17. 15:38
1 2 3 4
 1/32 anonim ***** válasza:
78%

Kamuszagú kérdés!

Ha mégsem kamu, akkor meg ne nekünk mond ezt el, hanem anyádnak. Illő lenne kommunikálnotok is egymással, nem csak együtt élni...

2022. máj. 17. 15:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/32 anonim ***** válasza:
94%
Egyszerű, ne utazz el vele. Nem beszélte meg veled, szóval ha ki is akad emiatt, nem jogosan.
2022. máj. 17. 15:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/32 anonim ***** válasza:
95%

Ha nem kamu...


Megmondod, hogy te nem mész és nem is fizetsz senkinek semmit. Kenje a hajára a foglalását.

2022. máj. 17. 15:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/32 anonim válasza:
91%
Hány éves vagy?
2022. máj. 17. 15:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/32 anonim válasza:
9%
Eővenném a nadrágszíjat. Nem, hálás lennék érte.
2022. máj. 17. 15:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/32 anonim ***** válasza:
97%
Önérvényesítés a szó, amit keresel.
2022. máj. 17. 16:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/32 anonim ***** válasza:
97%
Nem értem. Diák vagy, elvisznek a szüleid nyaralni, és elvárják, hogy fizess rájuk?
2022. máj. 17. 16:00
Hasznos számodra ez a válasz?