Kezdőoldal » Családi kapcsolatok » Testvéri kapcsolat » Miért van az, hogy a család...

Miért van az, hogy a család férfitagjai elismertebbek, mint a női tagjai, amikor arról van szó, ki mennyit visz haza a közös kasszába?

Figyelt kérdés

2013. júl. 30. 20:13
 1/8 anonim ***** válasza:
9%
Mert hagyományos értelemben ők a családfenntartók, akkor is, ha nem egy megterhelő munkát végeznek. A párom pl. fizikai, és szellemi munkát végzek, ő egyben kapja a fizetését, én csepegtetve, tanár vagyok, mindenki máskor fizet. És hiába kerestem egy időben ugyanannyit, vagy többet, akkor is, amit én csinálok, az lótúró, az nem munka, és csak zsebpénz a keresetem.
2013. júl. 30. 20:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
24%
*én
2013. júl. 30. 20:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
42%
A férfiak többet keresnek ugyanazal a munkával mint a nők.
2013. júl. 30. 20:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
29%

Mert nagy általánosságban a férfi visz haza több pénzt.

Meg ma is élnek a női férfi szerepek a társadalomba.

2013. júl. 30. 20:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
77%
Mert a társadalom le van ragadva 1860-ban.
2013. júl. 30. 20:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
48%
mert minden férfi egy nagyképű egoista önimádó és öndicsérő állatfaj,őket mindig dicséi kell ,de ha te teszel valamit az teljesen természetes még köszönömöt sem érdemel,bezzeg ha ők nem kapják meg...(nem többgyermekes anyuka vagyok mielött ezt hinnétek)sosem fogják elismerni a nők munkáját,törekvéseit mert összedőlne a világképük!
2013. júl. 30. 21:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
80%