Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Egészség » Allergiák

A kérdés

Óvszerallergiám lehet? Más tüneteket olvastam róla mint amik nálam jelentkeznek. Mi lehet ez?

Biztos hogy az óvszerben lévő anyagra vagyok allergiás, ugyanis amíg óvszerrel védekeztünk a párommal, rendszeresen másnapra olyan érzésem volt mintha felfáztam volna és állandóan pisilnem kell, de amikor elmentem WCre szinte semmi nem jött. Pár nap múlva elmúlt, de újabb aktus után újrakezdődött minden. Orvoshoz is mentem, a vizeletvizsgálat alapján semmilyen fertőzésem nincs.

Később a nőgyógyász tabit iratott fel és azóta nem jött elő ez a baj. De viszont beteg lettem és antibiotikum szedése mellett gyengül a tabletta megbízhatósága, ezért újra az óvszerhez fordultunk. Megint előjöttek a tünetek és kicsit fájt is az elején a szex.

Mi lehet a baj?

Nincsenek olyan tüneteim amik az óvszerallergiára utalnak, de szinte biztos hogy emiatt van a baj.


17/L



Keress kérdéseket hasonló témában: óvszerallergia

 2018. jún. 30. 20:40  Privát üzenet  

A válaszok

Lehet, hogy szárazabb vagy ilyenkor, vagy az óvszeren lévö síkosítóra vagy érzékeny meg még sok más is.


Érdemes lenne más márkájú óvszert kipróbálni, mert nem mindegyik ugyanolyan.



A válasz 100%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 75%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/2Időpont 2018. jún. 30. 20:50 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
A latexmenetes gumit is próbáltátok már?

A válasz 100%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 89%-ban hasznos válaszokat ad.
# 2/2Időpont 2018. jún. 30. 20:51 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése



Kapcsolódó kérdések
Agyrázkódás tünetei mikor jelentkeznek?
Napszuras tünetei mikor jelentkeznek?
A napszúrás tünetei milyen hamar jelentkeznek?
A lép szakadás, repedés tüneti azonnal jelentkeznek? És ha igen mik azok
Szerintetek mekkora idő után jelentkeznek a rispen, quetiapine és orfiril rossz hatásai?
Hét hónapja térd keresztszallagszakadás, pótlás operációm volt. Már majdnem 100%-os a gyógyulás, de ha kiegyenesítem a lábam szúró fájdalmak jelentkeznek. Ez normális? Tudom...

Kérdések az Egészség rovatbólKérdések az Allergiák rovatból








Minden jog fenntartva © 2019, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!