Kezdőoldal » Egészség » Általános közérzet » Előfordulhat, hogy lappangó...

Előfordulhat, hogy lappangó covidra beoltottak? 24/f

Figyelt kérdés
Mielőtt kérdezne mindneki tanár vagyok, behívtak oltani pénteken 15 re pfizert kaptam. Semmilyen tunetem nem volt se laz semmi. Beoltottak majd tegnap és ma ilyen 37.1 a testhőm gyenge levert vagyok. Tudom hogy az oltastol is lehet ez, de mi van ha fertőzött vagyok és arra oltottak?

2021. ápr. 11. 20:04
1 2
 11/16 anonim ***** válasza:
29%

Kérdező! Keress rá a youtubeon és nézd meg: Oltás, oltás, hol a vége?

Ebben az orvosi beszélgetésben választ kapsz mindenre..!

2021. ápr. 11. 20:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/16 anonim ***** válasza:
67%
Az oltás nem véd rögtön, 2-3 hét kell a védettséget. Ha már az oltás kor lappang, akkor nem befolyásolja a betegség kimenetelét. Azok oltás nélkül is a pumpán kötöttek volna ki, kivéve ha pont az oltóponton fertőződtek meg.
2021. ápr. 11. 20:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/16 anonim ***** válasza:
52%

Bocsi, rosszul írtam, mert a videó címe: Oltás, oltás, hol a végállomás?


11#

2021. ápr. 11. 21:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/16 A kérdező kommentje:
jó köszönöm,
2021. ápr. 11. 21:40
 15/16 anonim ***** válasza:
Engem tegnap oltottak, szintén tanár. Ma egész nap 37.1-2-4 hőfokot mértem, nyomott voltam. Feljebb nem ment, remélem holnapra ok leszek. Ja, és nekem a karom is fáj. Nem vészes, javul az is, de emelni nem olyan mókás még. Èn csinàltam előtte itthon tesztet, az negatív lett. Nem nagyon mozdultunk ki, ha muszáj volt, akkor is extrán betartottuk a szabályokat.
2021. ápr. 12. 18:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/16 A kérdező kommentje:
nyugi kollega, holnapra jobb lesz :)
2021. ápr. 12. 21:53
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu