Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Általános közérzet » Nyelvzsibbadás/bizsergés...

Nyelvzsibbadás/bizsergés mitől lehet?

Figyelt kérdés
Hirtelen jön,és általában hamar el is szokott múlni,csak érdekelne!
2010. okt. 7. 11:21
 1/1 anonim válasza:

A nyelvzsibbadás okai hihetetlen széleskörűek (írd be gugli keresőjébe, meglátod). Nagyon sok minden okozhatja a bagatell okoktól a komoly betegségekig.

Alapvető: mindig orvoshoz kell fordulni. Ha nincs komoly baj (és ez a valószínű), megnyugtat, ha komoly baj van (ami nem valószínű), akkor pedig ugye minél előbb fordulsz orvoshoz, annál jobbak a gyógyulás, kezelés stb. esélyei.

Háziorvos, fül-orr gégészet, neurológia.


Nálam a nyelvzsibbadást A MAGNE B6 HUZAMOS SZEDÉSE OKOZTA. Mindenre gondoltam már, megjártam: neurológia, fül-orr gégészet, EEG, reflexvizsgálatok, MRI, vérvizsgálat, de minden rendben.

Az orvosok vonogatták a vállukat, nem tudták, mi okozhatja.

Váratlanul elmúlt. (Amikor abbahagytam a Magne B6 szedését.)

Csak utóbb jöttem rá, hogy amikor napról napra fokozódott a nyelvzsibbadás tünete, abban az időszakban egyre nagyobb mennyiségben szedtem a Magne B6-ot. Hirtelen bevillant, hogy ez volt az egyetlen változás a gyógyszerszedésemben, étkezésemben abban az időszakban, amikor a nyelvzsibbadás egyre gyakoribbá vált.

A helyzetet még faramuszibbá tette, hogy mivel féltem a nyelvzsibbadástól (gyógyíthatatlan betegségre gondoltam), ezért amikor éreztem a zsibbadást, hogy csökkenjen a miatta érzett szorongás, egyre nagyobb mennyiségben szedtem a Magne B6-ot, mivel az korábban sokat segített nekem stresszes időszakban a stressz leküzdésére!!!

Tehát egyre nagyobb mennyiségben szedtem azt, ami a tünetet okozta és erről nem tudtam!!!

Tanulság: Mindig érdemes nagyon tüzetesen átolvasni a betegtájékoztatókat és az étrendkiegészítőket, vitaminokat, ásványi anyagokat is ésszel szedni. (Egyébként én napi 1-4 szem között szedtem, ennél többet soha, tehát a megengedett, javasolt mennyiséget soha nem léptem túl.)

Tudom, hogy a kérdezőn így 4 év távlatából már nem segítek, de ha valaki idetéved és nála is a Magne B6 okozza (ami amúgy szerintem egy nagyszerű gyógyszer) a nyelv zsibbadását, akkor az általam 2 hónap alatt lefutott felesleges köröket orvosok tömkelegénél és mintegy 6 hónapon át tartó idegeskedést megspórolhatja.

2014. júl. 31. 11:33
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2022, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!