Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ

Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Egészség » Általános közérzet

A kérdés

Mi lehet ez? Néha szívdobogásérzés az egész testben, este fele hőemelkedés, bizsergés a lábakban, szemhélyremegés?

Pár hónapja pánikrohamok is előfordultak, majd utána félelem a kovetkezotol, majd szepen az is elmulott, de jottek ezek a dolgok..

Keress kérdéseket hasonló témákban: egészség, szív, idegrendszer

 2016. jan. 18. 17:03  Privát üzenet  

A válaszok

[link]


Hasonló tüneteim vannak ezt szedem és használ is. Kell pár hét amíg rendeződik a megnezium szint, de inkább ezt mint gyógyszert.



A válaszíró 73%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/3Időpont 2016. jan. 18. 20:05 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
A kérdező kommentje:

Ittam 4-5 napig magnázium citrátut multivitamin mellé (amiben minden b6 van), de nem vettem észre sok javulást.

# 2/3Időpont 2016. jan. 18. 20:34 Privát üzenet
Stresszeled magad valami miatt? Mert ezek akár a stressz jelei is lehetnek

# 3/3Időpont 2016. febr. 7. 01:41 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése



Kapcsolódó kérdések
Szívdobogásérzés, nagy baj is lehet? (Bov. Lent)
Van itt pajzsmirigy beteg?
Mit tudok csinálni? Valami jó tanács?
Mitől viszkedhetek ennyire?
Hibás lázmérést?
Vírusfertőzés csak hőemelkedéssel?

Kérdések az Egészség rovatbólKérdések az Általános közérzet rovatból








Minden jog fenntartva © 2019, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!